طغیانی، نماینده اصفهان: امروز مردم نیازمند پارتی برای تأمین بلیت اتوبوس هستند!


طغیانی، نماینده اصفهان: امروز مردم نیازمند پارتی برای تأمین بلیت اتوبوس هستند!

مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس در تذکری گفت: تهیه بلیت اتوبوس برای خانواده‌هایی که دانشجو دارند تبدیل به کابوس شده است. ناوگان مسافربری بین شهری به یک سوم رسیده و در این راستا مردم با مشکلاتی روبرو هستند.

در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی مهدی طغیانی نماینده اصفهان در تذکری گفت: تأمین حداقل نیاز مردم در مسافرت، بلیت اتوبوس است. امروز مردم گرفتار تهیه بلیت اتوبوس هستند، روزگاری با داد و فریاد به دنبال مسافر بودند، امروز نیازمند به آشنا و پارتی برای تأمین بلیت اتوبوس هستند.

به گزارش جماران، طغیانی گفت: تهیه بلیت اتوبوس برای خانواده‌هایی که دانشجو دارند تبدیل به کابوس شده است. ناوگان مسافربری بین شهری به یک سوم رسیده و در این راستا مردم با مشکلاتی روبرو هستند.

وضعیت نامناسب مدیریت راه‌آهن باید مورد توجه قرار گیرد، حدود ۲۰ هزار واگن به دلیل واهی متوقف هستند، اجازه صدور بارنامه به آن‌ها نمی‌دهم، آیا این مشوق سرمایه‌گذاری است؟ اینگونه می‌خواهید راه آهن را در بخش اقتصادی فعال کنید؟

آلودگی هوای اصفهان چند سالی است که تبدیل به قاتل جدید مردم شده است و سالیانه چندین هزار قربانی می‌گیرد. باید سررشته آلودگی هوا از بین برود.

از وزیر نیرو و کشور درخواست دارم به مسئله زاینده‌رود که مسئله مرگ و زندگی است ورود داشته باشند. فرونشست در اصفهان تبدیل به یک معضل بزرگ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!