ما معتقد به برابری نیستیم و معتقدیم برابری ظلم به زن است و باید عدالت برای آن‌ها وجود داشته باشد


ما معتقد به برابری نیستیم و معتقدیم برابری ظلم به زن است و باید عدالت برای آن‌ها وجود داشته باشد

انسیه خزعلی گفت: عدالت جنسیتی از برنامه‌های ما است. شعار دولت عدالت محوری است. یکی از انواع عدالت، عدالتی است که باید بین زن و مرد بوده و براساس عدالت جنسیتی باشد، البته ما معتقد به برابری نیستیم و معتقدیم برابری ظلم به زن است و باید عدالت برای آن‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش رکنا به نقل از اعتماد آنلاین، انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این سوال که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص عدالت در خانواده و عدالت برای زنان، درباره برنامه‌های معاونت زنان در خصوص عدالت جنسیتی گفت: عدالت جنسیتی از برنامه‌های ما است. شعار دولت عدالت محوری است. یکی از انواع عدالت، عدالتی است که باید بین زن و مرد بوده و براساس عدالت جنسیتی باشد، البته ما معتقد به برابری نیستیم و معتقدیم برابری ظلم به زن است و باید عدالت برای آن‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره این موضوع توضیح داد: گاهی اوقات ممکن است که امتیازات ویژه‌ای برای زنان در نظر گرفته بشود مانند همین موضوع مرخصی که برای زنان مطرح می‌شود یا موضوع دورکاری که در حال حاضر درباره آن موضوعاتی را مطرح کرده‌ایم. این موارد از موضوعاتی است که برای حفظ خانواده و مسئولیت‌هایی که زن دارد باید دیده شود؛ لذا ما روی شاخص‌های عدالت جنسیتی بسیار کار کرده‌ایم. با تک تک سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها جلسه برگزار کرده‌ایم و اقتضائات آن سازمان را بررسی کرده‌ایم و شاخص‌های جدید و تکامل یافته‌ای را برای عدالت جنسیتی برای ادارات تعیین کرده‌ایم و هر شش ماه از دستگاه‌ها گزارش وضعیت اقدامات عدالت جنسیتی را می‌گیریم و بررسی می‌کنیم که هر دستگاهی تا چه میزان توانسته است به این مسئله عدالت عمل کند.


ما معتقد به برابری نیستیم و معتقدیم برابری ظلم به زن است و باید عدالت برای آن‌ها وجود داشته باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظرات شهید مطهری درباره عفاف و حجاب راهگشاست