لپ تاپ جدید ThinkBook 13x Gen 4 لنوو مثل اختاپوس رنگ عوض می‌کند!


لپ تاپ جدید ThinkBook 13x Gen 4 لنوو مثل اختاپوس رنگ عوض می‌کند!

لنوو در روز دوم نمایشگاه CES 2024 به سراغ معرفی انبوهی از لپ‌تاپ‌های جدید خود رفته است. اما یکی از جذاب‌ترین این دستگاه‌ها با نام ThinkBook 13x Gen 4 SPE روانه بازار شده که از یک نمایشگر E Ink Prism روی درب لپ‌تاپ بهره می‌برد تا بتوان طرح‌های...

لنوو در روز دوم نمایشگاه CES 2024 به سراغ معرفی انبوهی از لپ‌تاپ‌های جدید خود رفته است. اما یکی از جذاب‌ترین این دستگاه‌ها با نام ThinkBook 13x Gen 4 SPE روانه بازار شده که از یک نمایشگر E Ink Prism روی درب لپ‌تاپ بهره می‌برد تا بتوان طرح‌های مختلفی در قاب پشت لپ‌تاپ ایجاد کرد. جزئیات بیشتر درباره این لپ تاپ جالب لنوو را در شهر سخت افزار بخوانید.

لنوو در نمایشگاه CES 2024 انبوهی از لپ‌تاپ‌های مختلف با قابلیت‌ها و کارکردهای مختلف رونمایی کرده است. از لپ‌تاپ هیبریدی که دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز را ارائه می‌دهد تا لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE که همانند اختاپوس تغییر رنگ می‌دهد.

ThinkBook-13x-Gen4-1.jpg

لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE به یک نمایشگر E Ink Prism روی قاب پشتی مجهز شده که با نمایشگرهای E-Ink معمولی تفاوت دارد و می‌تواند هشت رنگ را نمایش دهد و آن‌ها را در الگوهای دلخواه طراحان ترکیب کند.

ThinkBook-13x-Gen4-1.jpg

لنوو اعلام کرده که نمایشگر پشتی لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE می‌تواند 1000 تصویر مختلف را پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند قاب پشتی لپ‌تاپ را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

ThinkBook-13x-Gen4-1.jpg

مشخصات لپ تاپ ThinkBook 13x Gen 4 SPE لنوو

لپ‌تاپ جدید لنوو بسیار نازک بوده (۱.۳ سانتیمتر) و وزن آن به 998 گرم می‌رسد. همچنین این دستگاه به پردازنده Intel Core Ultra مجهز شده و نمایشگر 13 اینچی آن نرخ نوسازی 120 هرتزی با وضوح 2.8K دارد.

بر اساس اعلام Digitaltrends این لپ‌تاپ به باتری 74 واتی مجهز شده و تا 21 ساعت پخش ویدیو و 11.4 ساعت وب‌گردی را شارژدهی می‌کند. البته نمایشگر دوم E Ink Prism بسیار کم‌مصرف بوده و بر اساس ادعای لنوو تاثیری بر عمر باتری لپ‌تاپ ندارد.

همچنین در بالای نمایشگر لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 یک درگاه مغناطیسی وجود دارد که می‌توان لوازم جانبی سری Magic Bay مانند وب‌کم بی‌سیم 4K یا اسپیکر را به آن قسمت متصل و استفاده نمود.

لنوو مدعی شده که در ساخت این لپ تاپ هیچگونه گاز گلخانه‌ای تولید نشده است. هنوز مشخص نیست که لنوو این لپ تاپ را با نمایشگر دوم E Ink Prism عرضه عمومی می‌کند یا خیر. اما قرار است نسخه بدون نمایشگر E Ink Prism لپ‌تاپ ThinkBook 13x Gen 4 در سه‌ماهه اول سال 2024 با قیمت پایه 1399 دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

توجه: برای اطلاع از آخرین اخبار نما‌یشگاه CE‌S به صفحه اختصاصی نمایشگاه CES 2019مراجعه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مردی که تمام عمرش را در راه احیای محیط زیست گذاشته بود، از میان ما رفت