دعوای بایرن مونیخ و بارسلونا سر این بازیکن


دعوای بایرن مونیخ و بارسلونا سر این بازیکن

بایرن‌مونیخ به شدت به دنبال جذب رونالدو آرائوخو است اما بارسلونا به هیچ عنوان او و دو بازیکن دیگرش را از دست نخواهد داد.

بارسلونا همچنان از مشکلات مالی فلج‌کننده رنج می‌برد و تردیدی وجود ندارد که مشکلات مالی آنها برای چندین سال آینده باقی خواهد ماند. روسای باشگاه برای حل این معضل باید پول قابل توجهی جمع‌آوری کنند و بهترین راه برای انجام این کار، فروش تعدادی از بازیکنان تیم اصلی با مبالغ هنگفت است.

باشگاه با توجه به چنین شرایطی آماده است تا به تعداد زیادی از بازیکنان خود اجازه خروج دهد، البته به شرط اینکه قیمت درخواستی آنها برآورده شود. طبق گزارش نشریه اسپورت، تنها سه بازیکن وجود دارند که بارسا هیچ پیشنهادی برای آنها را نخواهد پذیرفت: رونالد آرائوخو، گاوی و پدری.

دعوای بایرن مونیخ و بارسلونا سر این بازیکن

آرائوخو در چند هفته اخیر سوژه گمانه‌زنی‌های زیادی بوده و بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب او در تابستان دارد. اما بارسلونا هیچ قصدی برای فروش او ندارد. کاملا منطقی است که بارسلونا اجازه خروج به آرائوخو، گاوی و پدری ندهد. ویتور روکه نیز می‌تواند در این لیست باشد، اما با توجه به اینکه او به تازگی وارد شده احتمال بسیار کمی وجود دارد که باشگاه‌های دیگر به دنبال جذب او باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!