زاکانی: خیلی ها می‌خواهند راه انقلاب را مسدود کنند


زاکانی: خیلی ها می‌خواهند راه انقلاب را مسدود کنند

شهردار تهران با بیان اینکه خیلی ها به این امید بسته‌اند که راه انقلاب را مسدود کنند، گفت: راه مقابله با دشمنان تمسک به اسلام، تبعیت از رهبری و نوکری مردم است.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در یادواره شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت که شامگاه پنجشنبه- ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲- در مسجد جامع حضرت اباصالح‌المهدی (عج) برگزار شد، با حضور در جمع مردم ری پای درددل آنان نشست.

شهردار پایتخت در این مراسم با بیان اینکه واقع امر این است که نیم نگاهی به زندگی شهدا انسان را متنبه می کند، افزود: یادمان نرود وقتی حاج‌قاسم شهید شد مقام معظم رهبری فرمودند که بهای این شهادت اخراج آمریکایی ها از منطقه است و امروز آمریکایی ها در اوج فضاحت در مسیر اخراج هستند. این نشان از بیداری مردم است که به واسطه مظلومیت و خون شهید سلیمانی احیا شده است.

شهردار تهران اضافه کرد: تفکر انقلاب اسلامی که امام(ره) فرموده بود، در دفاع مقدس صادر شد و در اقصی نقاط کره زمین برای دشمنان ایران و اسلام جهنم درست کرده و نمی گذارد ملت ها را استثمار کنند. از آنجایی که آنها مثل زالو عادت کرده‌اند که خون ملت ها را بمکند، وقتی زمینه این کار را نداشته باشند به قهقرا و نابودی خواهند رفت.

زاکانی بیان کرد: به لطف الهی این انقلاب که امام (ره) و رهبری درباره آن وعده دادند، به نهضت جهانی خواهد پیوست و مهم این است که ما در صحنه باشیم. اگر ملت در صحنه باشد هیچ دشمنی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه ما بیشتر سختی راه را آمدیم و به گام‌های آخر رسیدیم هر چند گام‌های آخر سخت تر است اما حلاوت رسیدن به قله خیلی بیشتر است، یادآور شد: بنابراین مهم این است که در صحنه باشیم و نگذاریم دشمنی که ما از در بیرونش کردیم از پنجره داخل شود. خیلی ها به این امید بسته‌اند که راه انقلاب را مسدود کنند و راه مقابله با آنها تمسک به اسلام و تبعیت از رهبری و نوکری مردم است، اگر این سه مورد را سر لوحه اقدامات قرار دهیم، کشور ما آباد می شود.

شهردار پایتخت در پایان گفت: اسلام راه سعادت است و رهبری آنچه که برای ما می خواهد خیر و برکت است و مردم آنچه که برای ما می‌گذارند نعمت است و اگر در این مسیر حرکت کنیم لطف الهی بیشتر شامل حال ما خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان