کشتی فرنگی زاگرب / صعود نماینده 87 کیلوگرم ایران به نیمه‌نهایی و حذف زودهنگام عبدی


کشتی فرنگی زاگرب / صعود نماینده 87 کیلوگرم ایران به نیمه‌نهایی و حذف زودهنگام عبدی

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست رقبایش راهی مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کشتی فرنگی کرواسی شد.

کشتی فرنگی زاگرب / صعود نماینده 87 کیلوگرم ایران به نیمه‌نهایی و حذف زودهنگام عبدی

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا ۹ بر دو به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مهمدی در یک‌چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سه بر سه به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

پیش از این امیر عبدی، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران، در دور نخست برابر آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر سه شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد، خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین علی ارسلان، ملی‌پوش سابق کشتی ایران، که پس از کشتی‌گرفتن برای صربستان، به مدال طلا و برنز جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رسید، در وزن جدید المپیکی ۷۷ کیلوگرم عازم این مسابقات شده است. ارسلان پس از کسب دو پیروزی چهار بر یک و ۹ بر صفر مقابل کشتی‌گیران فنلاند و کرواسی، در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه سنگین هشت بر یک برابر یونس امره باشار، دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، شکست خورد و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان