انتشار تصاویر واضحی از نسخه تولیدی دوج چارجر جدید


انتشار تصاویر واضحی از نسخه تولیدی دوج چارجر جدید

دوج چارجر جدید اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد اما حالا می‌توانیم به لطف تصاویر جدید، طراحی نهایی آن را ببینیم. پایان سال ۲۰۲۳ پایان ماسل کارهای جذاب و دوست‌داشتنی دوج یعنی چارجر و چلنجر بود اما این شرکت برای مدتی طولانی از دنیای خودروهای...

دوج چارجر جدید اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد اما حالا می‌توانیم به لطف تصاویر جدید، طراحی نهایی آن را ببینیم.

پایان سال ۲۰۲۳ پایان ماسل کارهای جذاب و دوست‌داشتنی دوج یعنی چارجر و چلنجر بود اما این شرکت برای مدتی طولانی از دنیای خودروهای عضلانی فاصله نخواهد گرفت و به‌سرعت در حال آماده‌سازی چارجر جدید است. حال نیز تصاویری واضح از نسخهٔ تولیدی این خودرو بدون پوشش‌های استتاری منتشر شده است که نشان می‌دهد چارجر جدید فاصلهٔ چندانی با خط تولید ندارد.

انتشار تصاویر واضحی از نسخه تولیدی دوج چارجر جدید

این خودرو شباهت زیادی به کانسپت چارجر دیتونا دارد که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد اما در اینجا آینه‌های جانبی بزرگ‌تر و درگاه شارژ یا شاید باک سوخت روی گلگیر عقب دیده می‌شود. علاوه بر این، تصویری از عقب خودرو یک اسپویلر را هم روی در صندوق نشان می‌دهد که در کانسپت دیتونا ندیده بودیم. این قطعهٔ شیک بالای چراغ‌های مربعی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد سراسری باشند.

انتشار تصاویر واضحی از نسخه تولیدی دوج چارجر جدید

دوج از خودرویی که در تصاویر می‌بینید به‌عنوان نمونهٔ پیش‌تولید یاد کرده و دوباره بر عرضهٔ آن در اواخر امسال تأکید کرده است. این یعنی هرچند ممکن است دوج هنوز هم طرح نهایی چارجر را پیش از تولید اصلاح کند اما این خودرو بسیار نزدیک به چیزی خواهد بود که به بازار عرضه خواهد شد. هرچند دوج کانسپت چارجر دیتونا را به‌صورت الکتریکی معرفی کرد اما به‌احتمال‌زیاد، نسخهٔ بنزینی آن‌هم تولید خواهد شد زیرا طبق گزارشات و گفتهٔ منابعی، چارجر جدید به پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توئین توربوی هوریکین مجهز می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که این موتور به‌تنهایی ارائه خواهد شد یا بخشی از یک قوای محرکهٔ هیبریدی خواهد بود.

انتشار تصاویر واضحی از نسخه تولیدی دوج چارجر جدید

هم‌اکنون اما می‌دانیم که نسخهٔ الکتریکی چارجر در سه مدل به بازار عرضه می‌شود. نسخهٔ پایه به یک موتور الکتریکی با ۴۰۰ اسب بخار قدرت در عقب مجهز است درحالی‌که نسخهٔ دو موتوره ۶۷۰ اسب بخار را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند. انتظار می‌رود نسخهٔ پرچم‌دار که بنشی نام خواهد داشت نیز ۸۸۵ اسب بخار قدرت داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب