دستبند پلیس بر دستان عروس و داماد تبهکار در شب عروسی + عکس


دستبند پلیس بر دستان عروس و داماد تبهکار در شب عروسی + عکس

پلیس مکزیک با یورش به مراسم عروسی زوج قاتل که باند بزرگ تبهکاری را هدایت می‌کردند، عروس تبهکار و برخی از اعضای باند را دستگیر کرد.

دستبند پلیس بر دستان عروس و داماد تبهکار در شب عروسی + عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ شنبه گذشته وقتی نانسی لیزث و کلمنته مندیولا در حال جشن گرفتن مراسم عروسی‌شان بودند، تصور نمی‌کردند که پلیس آن‌ها را زیر نظر دارد. این زوج از اعضای یک کارتل بزرگ موادمخدر در مکزیک بودند که به «ال راتون» یا «موش» شهرت داشت.

این زوج مدت‌ها بود که به جرم قتل و اخاذی تحت تعقیب ماموران پلیس بودند.

آن‌ها از تاجران اخاذی می‌کردند و به اتهام قتل یکی دیگر از سران کارتل موادمخدر مکزیک تحت تعقیب بودند.
این زوج همچنین با تشکیل باند تبهکاری اقدام به ربودن ۴ کارگر یک شرکت تولید و فروش مرغ کرده و در ازای آزادی آن‌ها اقدام به اخاذی کرده بودند.

پلیس مکزیک مدت‌ها در تعقیب این زوج و باند آن‌ها بود، اما سرنخی از آن‌ها و مخفیگاهشان در دست نداشت تا اینکه هفته گذشته توسط مخبران محلی در جریان مراسم عروسی این زوج قرار گرفت.

همزمان با دریافت این اطلاعات، تیم‌های پلیس راهی محل برگزاری مراسم عروسی شدند. همچنین چند تیم از ماموران آرایشگاهی را که زن جوان برای آرایش عروسی به آنجا رفته بود زیر نظر گرفتند. به این ترتیب وقتی نانسی از آرایشگاه به سوی مراسم به راه افتاد او را تعقیب کردند و به محض اینکه عروس به مراسم رسید، نیرو‌های پلیس به مراسم یورش بردند. هر چند آن‌ها توانستند در این عملیات عروس تبهکار را دستگیر کنند، اما داماد موفق به فرار از مراسم شد.

در حمله پلیس به این جشن عروسی، نانسی به همراه ۶ نفر از اعضای باندش که درعروسی شرکت داشتند، دستگیر شدند.

به گفته دادستان ایالتی، نانسی در تمام جرایمی که شوهرش به نام کلمنته انجام داده بود با او همدست بوده و حالا پلیس مکزیک حدود۱۴هزار پوند برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کلمنته شود، در نظر گرفته است.

با دستگیری نانسی و برخی از اعضای باند آنها، قرار است متهمان به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

به نقل از میرر، شنبه گذشته وقتی نانسی لیزث و کلمنته مندیولا مارتینز یکی از اعضای اصلی کارتل مواد مخدر مکزیک ملقب به «ال راتون» یا «موش» تصمیم به ازدواج گرفتند و مراسم عروسی برپا کردند، نمی‌دانستند که زیر نظر پلیس قرار دارند. آن‌ها مدت‌ها بود که به جرم تشکیل باند اخاذی، کلاهبرداری و قتل تحت تعقیب پلیس بودند.

این زوج از تاجران مرغ محلی در تولوکا در نزدیکی مکزیکو سیتی، اخاذی می‌کردند. همچنین کلمنته به اتهام قتل یکی از سران کارتل مواد مخدر مکزیک تحت تعقیب بود. این زوج و باند تبهکاری آن‌ها همچنین به اتهام ربودن ۴ کارگر یک مرغ فروشی تحت تعقیب بودند.

پلیس مکزیک مدت‌ها در تعقیب این زوج و باند آن‌ها بود، اما سرنخی از ان‌ها و مخفیگاهشان به دست نمی‌آوردند. تا اینکه هفته گذشته پلیس توسط مخبران محلی در جریان مراسم عروسی این زوج قرار گرفت. آن‌ها با اطلاع از آدرس آرایشگاه نانسی، در نزدیکی آرایشگاه کمین کرده و نانسی را زیر نظر قرار دادند. وقتی نانسی از آرایشگاه به سوی مراسم به راه افتاد او را تعقیب کردند. به محض اینکه عروس به مراسم رسید، نیرو‌های پلیس به مراسم عروسی یورش برد و عروس را دستگیر کرد. اما کلمنته از فرصت استفاده کرد و از مهلکه گریخت.

در جشن عروسی، نانسی به همراه ۶ نفر از اعضای باند که درعروسی شرکت داشتند، دستگیر شدند. به گفته دادستان ایالتی، یک مرد به نام سانتیاگو متهم است که ۴ گروگان را با یک کامیون به آدرسی که کلمنته گفته، حمل کرده و او نیز تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

دادستانی ادومکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که نانسی را شریک جرم کلمنته می‌دانند و او نیز با اتهام اخاذی مواجه است و حکم بازداشت کلمنته صادر شده است. پلیس مکزیک حدود۱۴هزار پوند برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کلمنته شود، در نظر گرفته است. نانسی به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد. / همشهری آنلاین

دستبند پلیس بر دستان عروس و داماد تبهکار در شب عروسی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان