انهدام باند سرقت از مدارس در تهران


انهدام باند سرقت از مدارس در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 3 نفره سرقت از مدارس تهران خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر اموال مسروقه شناسایی شدند.

انهدام باند سرقت از مدارس در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران، در خصوص باند سرقت از مدارس تهران توضیح داد: با وقوع چند فقره سرقت از مدارس جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه و مراجعه کارآگاهان به محل‌های سرقت و همچنین انجام تحقیقات میدانی، مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو الی سه سارق با استفاده از تاریکی شب انجام شده است.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه بیان کرد: با پالایش تصاویر به دست آمده از متهمان، تصویر واضحی از متهمان در اختیار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند دو تن از سارقان را هنگام پرسه‌زنی در اطراف مدرسه‌ای در جنوب تهران مشاهده و هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهمان ابزار و آلات سرقت کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری همدستشان اعتراف و اظهار کردند که اموال مسروقه را به دو مالخر از اتباع کشورهای همسایه می‌فروختند.

وی در خصوص دستگیری مالخران توضیح داد: در عملیات‌های دیگری سارق متواری و دو مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهشان دستگیر و متهمان به ارتکاب سرقت و مالخری اموال مسروقه معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه ابزار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان هر پنج متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی