درس مهم ستاره محبوب کره جنوبی به فوتبال ایران


درس مهم ستاره محبوب کره جنوبی به فوتبال ایران

۶۴ سال از آخرین قهرمانی تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا می‌گذرد.

سون هیونگ مین کاپیتان و ستاره بی همتای تیم ملی کره جنوبی گفت: ما تیمی فوق‌العاده و ستاره‌هایی بسیار ‌بااستعداد داریم اما می دانیم تعهد و تلاش است که نتیجه را تعیین می‌کند. ما ۶۴ سال است ‌قهرمان آسیا نشده‌ایم و این زمان خیلی طولانی است. همه قسم خورده‌ایم ‌که این‌بار با جام برگردیم. ‌

آنچه سون هیونگ مین بر زبان آورد، نشان می دهد بازیکنان کره جنوبی در جام ملتهای آسیا به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و هر نتیجه‌ای منهای جام گرفتن، آنها را راضی نخواهد کرد.

چند روز پیش کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی هم در مصاحبه‌ای گفته بود: از قول همه بچه‌ها می‌توانم بگویم که تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم که دل مردم را شاد کنیم. امیدوار هستیم با دعای خیر مردم بتوانیم افتخار بزرگی را کسب کنیم.

درس مهم ستاره محبوب کره جنوبی به فوتبال ایران

از این دو مصاحبه می توان به نتیجه‌ای مشترک رسید؛ بازیکنان اغلب تیم‌های مدعی در جام ملت‌ها، برای قهرمانی قسم خورده اند و به هر قیمتی این جام را می خواهند. حسرت کره‌ای‌ها برای جام گرفتن در این رقابت‌ها حتی از ما هم بیشتر است. البته یک تفاوت بزرگ میان ما و آنها وجود دارد. پیش از حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، کادرفنی تیم ملی هیچ قولی مبنی بر قهرمانی نداده بود و صعود به جمع ۴ تیم آسیا از سوی بعضی‌ها نتیجه قابل قبول توصیف می شد.

خوشحالیم که امروز در کوران در جام ملت‌های آسیا، خیلی‌ها متوجه شدند این فقط قهرمانی است که می تواند یک تیم را در قاره کهن به قدرت اصلی تبدیل کند. این فقط جام ملت‌های آسیاست که باید وارد ویترین افتخارات ما شود. جز این هر نتیجه دیگری برای تیم‌های مدعی، بی تردید شکست است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!