قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت


قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه ها ساعت 10 صبح چهارشنبه 29 دی ماه سالجاری را نشان می داد، مرد جوانی به نام مجید وارد ساختمان 6 طبقه ای در خیابان میرداماد شد. جوان 38 ساله وارد طبقه اول و شرکت...

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه ها ساعت 10 صبح چهارشنبه 29 دی ماه سالجاری را نشان می داد، مرد جوانی به نام مجید وارد ساختمان 6 طبقه ای در خیابان میرداماد شد.

جوان 38 ساله وارد طبقه اول و شرکت برادر ناتنی اش شد و از منشی شرکت تجاری خواست تا اجازه ورود به اتاق برادرش را بگیرد و در ادامه با راهنمایی منشی شرکت به سمت اتاق رفت که مرد جوان از منشی خواست کسی وارد اتاق نشود و می خواهد با برادرش تنها باشد.

مجید وارد اتاق شد و در اتاق را از پشت بست و منشی شرکت یک لحظه شوکه شد و پشت در اتاق صحبت های بین 2 برادر را گوش کرد و وقتی دید همه چیز آرام است به سمت میز کارش رفت و هنوز نیم ساعتی نگذشته بود که ناگهان صدای درگیری 2 برادر به گوش رسید و مدیر شرکت با فریادهایش درخواست کمک کرد .

قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

منشی جوان با توجه به اینکه در اتاق مدیر قفل بود سراسیمه به سمت راهروی شرکت رفت و از همکارش که مرد جوانی بود درخواست کمک کرد.

مرد جوان و منشی شرکت با کوبیدن در سعی داشتند در اتاق را یکی از برادرها باز کند اما پس از لحظاتی سکوت همه جا را فرا گرفت و دیگر صدای مدیر شرکت به گوش نمی رسید و در ادامه برادر کوچکتر فریاد زد و عنوان کردم محمود را کشتم .

مرد جوان و منشی شرکت با شنیدن این صدا اقدام به شکستن در کردند و زمانیکه وارد اتاق شدند محمد غرق خود روی زمین افتاده بود و برادر جوان وقتی برای فرار به سمت پنجره اتاق می رود تا از مسیر آنجا خود را به پایین بیندازند و این در حالی بود که قبل از این اقدام با چاقویی که برادر ش را به قتل رسانده اقدام به خودزنی کرد.

کارمند شرکت به سرعت وارد عمل شد و برادر مدیر شرکت را زمینگیر کرد و قبل از هر اقدام دیگر این مرد برادرکش او را به اتاقک کوچک داخل دفتر تجارتی منتقل کرد و در را به رویش بست و در ادامه منشی شرکت که شوکه شده بود با اورژانس و پلیس تماس گرفت.

خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر شدند و زمانیکه ماموران کلانتری 103 گاندی وارد صحنه جرم شدند تیم های پزشکی مرگ مرد 58 ساله را تایید کردند و همین کافی بود تا سناریوی جنایت خونین در میرداماد به بازپرس ویژه قتل مخابره شود.

بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران خیلی زود همراه با کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی برای بررسی صحنه جرم پای در ساختمان محل جرم گذاشتند.

قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

بازپرس ویژه قتل در همان ابتدا دستور داد تا قاتل زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شود و متهم تحت نظر راهی بیمارستان شد و در ادامه بررسی صحنه جرم کارشناسان پزشکی قانونی اظهار داشتند که محمد با 16 ضربه چاقو به قتل رسیده است و شدت ضربات چاقو به حدی بود که محمد در همان ابتدا و قبل از حضور تیم های امدادی تسلیم مرگ شده بود.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که محمود و قاتل برادر ناتنی هستند و از سالها قبل اختلافات مالی داشتند و آخرین بار قاتل برای اینکه پیگیری سند یک ملک به دفتر برادرش مراجعه می کند و سعی داشته تا محمود سند خانه را به نامش بزند که محمود با خواسته برادرش مخالفت کرده و همین باعث درگیری خونین و قتل شده است.

در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه قاتل قبل از ورود به شرکت برادرش چاقو به همراه خود داشته است مشخص شد که وی با انگیزه قتل برادرش وارد ساختمان شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد قربانی جنایت برای مقاومت در برابر ضربات چاقوی برادرش همه تلاشش را کرده و سعی داشته با دست از سر و صورتش مراقبت کند اما اقدامات او برای دفاع از خودش بینتیجه مانده است.

قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

از قطره های خونی که در اطراف جسد پخش شده بود مشخص شد قاتل با تمام قدرت و با ضربات محکم به برادرش حمله و ضربات کاری را به او زده است.، این طور که به نظر می رسید قاتل با چاقویی که همراه داشته و به قصد قتل وارد اتاق شده است.

بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده به رکنا گفت: با توجه به مدارک و شواهد موجود در صحنه جرم مشخص شد که قاتل با نقشه قتل وارد ساختمان شده است و پس از قتل نیز اقدام به خودزنی کرده است که برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: متهم پس از درمان برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه و چگونگی قتل برادرش در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار می گیرد.

قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت


قتل مرد تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...