دلیل غیبت سردار آزمون چیست؟


دلیل غیبت سردار آزمون چیست؟

غیبت سردار آزمون در بازی دوم تیم ملی برابر هنگ کنگ سوال بزرگ فوتبال دوستان بود.

سردار آزمون ستاره بی چون و چرای فوتبال ماست. از رکوردها و تاثیر او در نتایج تیم ملی در سال‌های اخیر نیازی نیست مثال بیاوریم. ستاره درخشان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اروپا دروازه بزرگان را باز کرده و همین حالا مهاجم باشگاه رم ایتالیاست. بر سر حضور یا غیبت سردار در جام ملت‌ها شایعات و حرف و حدیث‌های بسیار بود. به هر حال سردار ۴۸ ساعت قبل از بازی اول برابر فلسطین خود را به قطر رساند و غیبت او در نیمه نخست این بازی قابل پذیرش بود. سردار نیمه دوم به زمین آمد و تنها ۱۰ دقیقه برای زدن گل زمان لازم داشت. اما غیبت سردار در بازی دوم خیلی عجیب بود! مهاجم اصلی و ثابت ما تا دقیقه ۹۰ و سوت پایان بازی در تصاویر دوربین‌های تلویزیونی از نیمکت تیم ملی هم دیده نمی‌شد! همه با تجربه‌ها کنار هم نشسته بودند؛ امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فر و سعید عزت اللهی و جای خالی سردار به چشم می‌آمد.

تنها بعد از سوت پایان داور زمانی که دوربین‌ها روی امیر قلعه نویی رفت، سردار را آن پشت در گوشه تصویر دیدیم. او تمام طول مسابقه روی نیمکت نشست، پس نه مصدوم بود و نه از شرایط مسابقه دور! تیم ملی نیاز به برتری و گلزنی داشت اما سردار فرصت بازی پیدا نکرد، چرا او حتی جایی میان ۵ تعویض ما هم پیدا نکرد؟

شهریار مغانلو در ماه‌های اخیر کاملاً بلاتکلیف و پا در هوا بود، اینکه سردار می‌رسد یا نه تاثیر مستقیم در سرنوشت بازی کردن و نکردن او داشت و دیدیم که در همین مسابقه هم نتوانست سایه‌ای از آن مغانلوی آقای گل لیگ باشد! طارمی هم که محو شده بود و نبودن سردار کیفیت کار او را هم کم کرد، گل هم که می‌خواستیم پس چرا سردار بازی نکرد؟ وقتی توضیحی در پاسخ این سوالات داده نمی‌شود، ذهن‌ها ناخودآگاه به سمت شایعات می‌رود. سردار به قطر رسیده و در اردوی تیم ملی بود که خبر برکناری مورینیو را شنید، خبری که قطعاً می‌تواند آینده او در انتقال قرضی به باشگاه محبوب جالوروسی را تحت شعاع قرار دهد! این مورینیو بود که سردار را می‌خواست و حالا با این نتایج درخشان لورکوزن سردار جایی در بوندسلیگا هم ندارد. او به عنوان یک انسان به شکل طبیعی تحت تاثیر ابهام در آینده حرفه‌ای خود قرار می‌گیرد اما مگر نه اینکه بازیکن حرفه‌ای باید با آدم عادی فرق کند؟

در حرف تمام بازیکنان و مربیان همه تیم‌ها در تورنمنت‌هایی سطح بالا مثل جام ملت‌ها از تمرکز خود روی بازی‌ها حرف می‌زنند. به سوالات در مورد باشگاه خود و آینده حرفه‌ای خود جواب نمی‌دهند اما در عمل چه؟ قبل همین بازی از مهدی طارمی در مورد قراردادش با اینترمیلان پرسیدند، او هم همان جواب همیشگی را داد! سایر مربیان و بازیکنان همچنین می‌کنند، پس در عمل این خیلی بد است که سردار به خاطر نداشتن تمرکز ناشی از اتفاقات رخ داده در باشگاهش کیفیت لازم برای کمک به تیم ملی در این مسابقه جام ملت‌ها را نداشته باشد!

دلیل غیبت سردار آزمون چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی