کری خوانی منجر به قطع دست پسر جوان شد


کری خوانی منجر به قطع دست پسر جوان شد

درگیری بر سر قدرت‌نمایی و کری‌خوانی بین دو گروه، منجر به قطع مچ دست پسر دستفروش شد.

به گزارش مشرق، اوایل دی امسال، درگیری خونینی در یکی از مناطق یافت‌آباد به پلیس اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر، بلافاصله مأموران راهی محل شده و با پسر ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که دستش از مچ قطع شده بود. پسر جوان به بیمارستان منتقل شد و با وجود تلاش کادر درمان، عمل پیوند امکانپذیر نشد و وی دچار معلولیت شد.

فرزاد، پسری که در این درگیری دستش قطع شده بود، زمانی که مقابل بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت قرار گرفت، از جزئیات درگیری گفت: من دستفروشم و کنار خیابان بساط جوراب و کلاه دارم. روز حادثه کنار بساطم ایستاده بودم که ناگهان هشت پسر جوان با چاقو و قمه از دو خودرو پیاده شدند، بساطم را به‌هم زدند و اجناس مرا داخل خودروهایشان ریختند.

او ادامه داد: در برابر رفتار آنها اعتراض کردم و در این میان دو نفر از دوستانم که متوجه درگیری بین ما شدند به کمک من آمدند. درگیری بالا گرفت و یکی از آنها، با قمه به دستم زد و مچ دستم قطع شد.

بدین ترتیب بازپرس موسی صادق‌زاده دستور بازداشت هشت پسر جوان را صادر کرد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری و با توجه به اطلاعاتی که فرزاد در اختیار تیم تحقیق قرار داد، ۶ نفر از افرادی که در این درگیری خونین نقش داشتند بازداشت شدند.

در بررسی‌های کارآگاهان پلیس، هویت ضارب اصلی که در میان دستگیرشدگان بود، شناسایی شد و امیر در این رابطه گفت: ما به خاطر قدرت‌نمایی و قلدری با هم کری‌خوانی داریم، چند روز قبل فرزاد و دوستانش در پارک یکی از دوستانم را خفت کرده و او را کتک زده بودند. ما برای انتقامگیری سراغ فرزاد رفتیم و از شانس بد قمه به دست او اصابت کرد و باعث قطع دست فرزاد شد.

به دنبال اعتراف متهم ۲۰ ساله، به دستور بازپرس جنایی متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول