خبر خوش برای فوتبال زنان


خبر خوش برای فوتبال زنان

بهناز طاهرخانی از بازگشت به مستطیل سبز در فصل آتی لیگ برتر زنان خبر داد.

سوم دی ماه بود که خبر سانحه تصادف سه ملی‌پوش تیم خاتون بم همه را متأثر کرد. تصادفی که موجب درگذشت ملیکا محمدی شد و در آن بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی، دو ستاره دیگر تیم ملی، هم دچار مصدومیت شدیدی شدند.

در روزهای ابتدایی بعد از این تصادف گفته می‌شد که احتمالا بهناز طاهرخانی دیگر نمی‌تواند به مستطیل سبز برگردد. ستاره‌ای که از ناحیه گردن و کتف دچار شکستگی شده بود و بعد از مشاهده لخته خون در مغز او، هوشیاری‌اش تا عدد 9 پایین آمد. اما حالا ستاره خط دفاع تیم ملی زنان کشورمان در اولین گفت‌وگو بعد از این سانحه مرگ‌بار، از بازگشت به مستطیل سبز خبر داد.

طاهرخانی در ابتدای گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: از نظر روحی در شرایط خوبی نیستم. نمی‌دانم چه باید بگویم، عازم تهران هستم تا دکتر نظر نهایی نهایی خودش را در خصوص شرایط جسمانی‌ام بدهد. درحال حاضر می‌توانم راه بروم، مشکل اصلی ترک مهره گردنم و کتفم است. باید ببینم دکتر چه مدت زمان استراحت برایم تجویز می‌کند.

خبر خوش برای فوتبال زنان

اما یک روز پس از این گفت‌وگو با بهناز طاهرخانی، او بعد از معاینه توسط پزشک متخصص به خبرنگار ما خبر داد که بعد از بررسی پزشکان مشخص شد که او نیاز به 2 ماه استراحت دارد و می‌تواند حداکثر برای فصل آتی لیگ زنان به فوتبالش ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن