گران ترین نرخ جریمه رانندگی چیست؟


گران ترین نرخ جریمه رانندگی چیست؟

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نرخ تخلف پارک در جایگاه جانبازان و معلولین گفت: یکی از اصلی ترین و گران ترین نوع جریمه...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نرخ تخلف پارک در جایگاه جانبازان و معلولین گفت: یکی از اصلی ترین و گران ترین نوع جریمه ای که در مورد تخلفات ساکن که از نوع غیر مجاز هم می باشد وجود دارد و بالاترین نرخی که قانون تعیین و پلیس نیز متخلفان را طبق آن اعمال قانون می نماید توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولین است .

وی افزود : در جدول تخلفات ساکن هیچ رقمی بالاتر از این نوع جریمه رانندگی که مربوط به توقف در محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولین است وجود ندارد .

سرهنگ شریفی گفت : مبلغ این جریمه 105 هزار تومان است و گران ترین جریمه ای است که در جدول تخلفات ساکن وجود دارد که برای فرد متخلفی که اقدام به پارک و توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولین کرده در نظر گرفته شده است .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : پلیس با نصب تابلوی مخصوص در محل توقف و محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولین از رانندگان دیگر می خواهد که در این محل توقف ننمایند ولی متاسفانه برخی از رانندگان رعایت نکرده و مشکلاتی را برای این قشر آسیب پذیر ایجاد می نمایند و پلیس مجبور می شود گران ترین نرخ تخلف از نوع تخلفات ساکن را برای آنان در نظر بگیرید .


گران ترین نرخ جریمه رانندگی چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی