درگیری مرگبار پدر و پسر به خاطر هزینه درمان مادر


درگیری مرگبار پدر و پسر به خاطر هزینه درمان مادر

پسر جوان که برای درمان بیماری مادرش از پدرش درخواست کمک مالی کرده بود وقتی با بی توجهی پدر مواجه شد، وی را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.

ساعت ۱۱ صبح شنبه ۳۰ دی رهگذران در حال عبور در محله شهرزیبا بودند که متوجه درگیری بین دو مرد شدند. مرد میانسال ناگهان درفشی را که در دست داشت به سمت پسر جوان پرتاب کرد و درفش به صورت او خورد و خون از صورتش جاری شد.

به گزارش ایران، پس از این اتفاق پسر جوان هم چاقویی را از جیبش بیرون آورد و چند ضربه به مرد میانسال زد و پا به فرار گذاشت. شاهدان با دیدن این صحنه مانع از فرار او شده و با اعلام موضوع به پلیس متهم را تحویل پلیس دادند. در ادامه مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد؛ اما ساعاتی بعد وی در اثر جراحات وارده جانش را از دست داد.

وقتی عامل این قتل برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد در تحقیقات گفت: مقتول پدرم است او از ۱۰ سال قبل ما را رها کرده و برای خود خانه مجردی گرفته بود و جدا زندگی می‌کرد من کوچک‌ترین فرزند خانواده هستم. دو برادرم هر کدام مشغول زندگی و کار خود هستند. اما هزینه‌های زندگی و درمان مادرم روی دوش من بود. قلب مادرم مشکل دارد و باید تحت درمان قرار می‌گرفت و حقوقم کفاف این هزینه‌ها را نمی‌داد.

او ادامه داد: چند باری به سراغ پدرم که صاحب مغازه و املاکی بود رفتم، تا از او کمک مالی بگیرم. اما هیچ پولی به ما نمی‌داد. اگر هم می‌داد، آنقدری نبود که بشود مشکلات زندگی مان را برطرف کند. آنقدر پیگیر شدم که پدرم درنهایت موافقت کرد برای درمان مادرم، به ما کمک مالی کند، اما از من چند روز وقت خواست. من که تصور می‌کردم پدرم می‌خواهد به ما کمک کند خوشحال به خانه رفتم، اما بعد از گذشت چند روز خبری از کمک نشد. روز حادثه به سراغ او رفتم و پیگیر پول شدم، اما او گفت پولی ندارد که با ما بدهد من هم عصبانی شدم و باهم درگیر شدیم؛ او ضربه‌ای با درفش به صورتم زد و من که خیلی عصبانی شده بودم، چند ضربه به او زدم. پشیمانم و اصلاً فکرش را نمی‌کردم که پدرم کشته شود.

به دستور بازپرس جنایی، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟