هلاکت 200 نظامی صهیونیست در جنگ زمینی غزه


هلاکت 200 نظامی صهیونیست در جنگ زمینی غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که از زمان آغاز تهاجم زمینی به نوار غزه، ۲۰۰ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

هلاکت 200 نظامی صهیونیست در جنگ زمینی غزه

به گزارش راهبرد معاصر، در ادامه انتشار قطره‌چکانی آمار تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و تقلیل تعداد کشته‌های این رژیم در نبرد با رزمندگان مقاومت، تل‌آویو باز هم آماری ادعایی منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه طی بیانیه‌ای مدعی شد که از زمان آغاز تهاجم زمینی به نوار غزه، ۲۰۰ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

این در حالی است که اکثر رسانه‌های پوشش‌دهنده جنگ غزه و گروه‌های مقاومت منطقه‌ای و فلسطینی تاکید دارند که تعداد کشته‌های ارتش اشغالگران از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» چند برابر آمار اعلامی تل‌آویو است.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، از سوی دیگر سازمان امداد رژیم صهیونیستی گفت که بر اثر تخریب سه ساختمان در خان‌یونس، ۲۲ نظامی صهیونیست که در آنها عملیات می‌کردند، کشته و مجروح شدند.

بامداد سه‌شنبه همچنین «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس نیز تصاویر جدیدی از نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا و تلفات گرفتن از آنها منتشر کرد.

این در حالی است که شبکه الجزیره روز یکشنبه گزارش داد که طبق آمار ۱۷ درصد از تلفات نظامی ارتش صهیونیستی بر اثر خودزنی بوده و از هر ۵ نظامی کشته‌شده در غزه، یک نفر بر اثر شلیک هم‌رزم خود از پای درآمده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک