بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟


بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

دلیل این‌همه آشوب و نگرانی هم واضح است! چون ما مهاجرت می‌کنیم تا خواسته‌هایمان را در آغوش بگیریم! اما اگر مقصد نامناسبی را انتخاب کنیم، نه‌تنها به هیچ خواسته‌ای نمی‌رسیم، که روزگارمان هم...

دلیل این‌همه آشوب و نگرانی هم واضح است! چون ما مهاجرت می‌کنیم تا خواسته‌هایمان را در آغوش بگیریم! اما اگر مقصد نامناسبی را انتخاب کنیم، نه‌تنها به هیچ خواسته‌ای نمی‌رسیم، که روزگارمان هم تیره‌وتار می‌شود!

تازه در این بین، خودمان هم می‌دانیم اوضاع برای ما خانم‌ها چقدر دشوارتر است دیگر! پس باید موقع انتخاب کشور مقصد حسابی دقت کنیم تا مبادا یک‌وقت، دستمان در پوست گردو بماند!

بسیار خوب! آیا شما هم هیجان‌زده‌اید و می‌خواهید بدانید بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟ پس همراهمان بیایید.

بهترین کشور ها برای مهاجرت دختر تنها

وقتی به چنین موضوع مهمی فکر کنیم، احتمالا هزارویک معیار مختلف به ذهنمان برسد؛ مثلا «امنیت کشور مقصد»، یکی‌شان است. یا دیگری، سطح «آزادی‌های فردی و اجتماعی» موردنظرمان است. ضمنا عواملی مثل کیفیت آموزش و فرصت پیشرفت و امکانات رفاهی هم، پایه‌ثابت خواسته‌هایمان هستند!

خوب! حالا ما با این معیارها چه کار کرده‌ایم؟ تمامشان را یک‌جا جمع کرده‌ایم، از آن‌ها لیستی ساخته‌ایم وهر کشور را، از نظر کیفیت این معیارها بررسی کرده‌ایم؛ پس الان دیگر می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که از میان تمام سرزمین‌های دنیا، کدام کشورها بهترین انتخاب برای مهاجرت یک دختر تنها محسوب می‌شود. با ما باشید.

کانادا، یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت دختر مجرد

چرا کانادا؟ چون هرچه می‌خواهیم را دارد! یعنی اگر در پی برابری‌های اجتماعی هستیم، کانادا حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهیم جایی زندگی کنیم که به حقوقمان احترام بگذارند، کانادا اینجاست! اگر قرار است به‌عنوان یک خانم، امنیت و آرامش ذهنی‌مان مخدوش نشود، باز هم کانادا اولین گزینه است!

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

تازه گذشته از این‌ها، ما دختران ایرانی فرصت ویژه‌ای هم برای مهاجرت به کانادا داریم. چطور؟ این‌طور که اگر کانادا را برای ادامۀ زندگی‌مان انتخاب کنیم، نیازی نیست از همان اول برویم پی دریافت اقامت این سرزمین!

بلکه اول از همه می‌توانیم ویزای توریستی این کشور را دریافت کنیم و بعد، آن را به ویزای کاری تبدیل کنیم! خوب بعدش چه؟ می‌توانیم در موقعیت‌هایی که متناسب با شرایطمان است کار کنیم و مقیم دائمی کانادا بشویم!

تازه می‌دانید بخش جذاب قصه چیست؟ اینکه برخلاف تصورمان، دریافت این ویزا آن‌قدرها هم سخت نیست! این را از کجا می‌دانیم؟ از گفته‌های کارشناسان مجموعۀ حامی مهاجر که اصلا کارشان همین است و سالیانه، ویزاهای توریستی زیادی را برای مراجعین خود دریافت می‌کنند.

تازه به‌نقل از متخصصان همین مجموعه، موضوع هزینه ویزای توریستی کانادا یا حتی بحث سابقه سفر و دعوتنامه هم، آن‌طور که فکرش را می‌کنیم برایمان دردسر درست نمی‌کند! زیرا کارشناسان حامی مهاجر می‌گوند در این سال‌ها، توانسته‌اند برای دختران و پسرانی ویزا بگیرند که هیچ دعوتنامه یا سابقه سفری نداشته‌اند!

پس راستش را بخواهید، اگر بگویند به‌عنوان یک دختر تنها، فقط حق داریم یک کشور را برای مهاجرت انتخاب کنیم، احتمالا گزینۀ اولمان کانادا باشد. شما چه می‌گویید؟!

آمریکا، از بهترین کشور ها برای مهاجرت دختر تنها

اصلا مگر ممکن است حرف از بهترین‌های دنیا بشود و پای ایالات متحده وسط نیاید؟!

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

قصه این است که اگر می‌خواهیم به‌تنهایی مهاجرت کنیم، بهتر است جایی برویم که از همه‌نظر خیالمان راحت باشد؛ چون اگر در یک سرزمین غریب مشکلی برایمان پیش بیاید، احتمالا آدم‌های زیادی نباشند که از ما پشتیبانی کنند.

پس به‌عنوان یک دختر تنها، باید سرزمینی را برای ادامۀ زندگی انتخاب کنیم که اگر هم کسی کمک‌حالمان نبود، حداقل قانون و دولتش پشتمان دربیایند! بسیار خوب! این‌همه حرف زدیم که آخرسر، بگوییم آمریکا همچین کشوری است!

یعنی سرزمینی که برای راحتی شهروندانش، امکانات متنوعی را فراهم می‌کند و در سختی‌ها، به کمک آن‌ها می‌آید؛ البته شاید در ابتدا، سفر به این کشور کمی غیرممکن به‌نظر برسد؛ اما همچنان‌که کارشناسان موسسۀ حامی مهاجر می‌گویند، عدۀ زیادی در این دوسه سال اخیر توانسته‌اند با دریافت ویزای توریستی آمریکا ، ویزای تحصیلی، خانوادگی، لاتاری و... خودشان را به خاک ایالات متحده برسانند؛

تازه! ماجرای ما زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم به‌عنوان یک خانم، نسبت به سایر کشورها، در دل ایالات متحده فرصت‌های شغلی بیشتر و زندگی ایدئال‌تری هم خواهیم داشت! اما خوب باید کمی صبور باشیم و سختی‌های اولیه را از سر بگذرانیم؛

زیرا تنها در این صورت است که متوجه می‌شویم چرا آمریکا، یکی از بهترین‌ها یا بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها است.

انگلیس، امن ترین کشور دنیا برای زندگی دختر تنها

برسیم به آخرین سرزمین از 3 کشور برتر دنیا برای مهاجرت دختر تنها.

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

خوب! چرا انگلیس را امن ترین کشور برای زندگی یک دختر مجرد معرفی کرده‌ایم؟ چون انگلیس (به‌ویژه لندن)، چهارراه فرهنگی جهان است! یعنی چه؟ یعنی بابت گسترۀ قلمروی بریتانیا، تمام نژادها و مذاهب و... نماینده‌ای در دل این سرزمین دارند!

طوری که فقط کافی است کمی در خیابان‌های لندن قدم بزنیم تا این تنوع نژادی، اعتقادی و فرهنگی را به‌چشم خودمان ببینیم؛ پس به خاطر همین گوناگونی است که در خاک انگلستان، هیچ خطری باورها و عقاید ما را تهدید نمی‌کند؛

تازه این امنیت، فقط مختص باورهایمان نیست؛ بلکه در انگلستان امنیت ذهنی، اقتصادی، کاری، تحصیلی و... هم حکم‌فرماست؛ لذا به همین دلایل است که بی هیچ شک‌وشبهه‌ای، می‌توانیم این سرزمین را امن ترین کشور برای زندگی یا مهاجرت دختر تنها معرفی کنیم.

اما خوب در این میان، حواسمان باید به هزینه‌ها و خرج‌ومخارجمان هم باشد؛ به‌خصوص که همان پایتخت پرآوازل انگلیس، لندن، یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی است!

نتیجه بگیریم!

بنا به همان دلایلی که در ابتدای نوشته مطرح کردیم، انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت، یکی از آن تصمیمات بسیار مهم زندگی‌مان است؛ به‌ویژه برای مایی که فکر تنهایی مهاجرت‌کردن به سرمان زده و برخی محدودیت‌ها، حسابی اذیتمان می‌کند!

بنابراین قبل از اینکه چمدانمان را ببندیم، باید اول به‌خوبی دربارۀ شرایط هر کشور مطالعه کنیم و بعد از آن، راجع‌به مقصدمان تصمیم بگیریم. ضمنا در این بین، می‌توانیم گریزی هم به نوشته‌های بالا بزنیم و 3 مورد از بهترین کشورها برای مهاجرت دختر تنها را بشناسیم.

تازه اگر هم در این راه سوالی داشتیم، می‌توانیم پرسشمان را با متخصصان امر مطرح کنیم. مثل کی؟ مثل کارشناسان مجموعۀ حامی مهاجر که با شماره‌تماس 02148406، سال‌هاست در خصوص همین موارد فعالیت می‌کنند و به افراد مشاوره می‌دهند.


بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها کجاست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا