سخنگوی دولت: به شهادت رساندن مستشاران ایرانی نشانه استیصال صهیونسیت‌هاست


سخنگوی دولت: به شهادت رساندن مستشاران ایرانی نشانه استیصال صهیونسیت‌هاست

سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به شهادت مستشاران کشورمان در سوریه گفت: این اقدامات نشانه استیصال رژیم صهیونسیتی است.

سخنگوی دولت: به شهادت رساندن مستشاران ایرانی نشانه استیصال صهیونسیت‌هاست

به گزارش راهبرد معاصر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به شهادت مستشاران کشورمان در سوریه گفت: این اقدامات نشانه استیصال رژیم صهیونسیتی است.

وی افزود: حمله شب گذشته انگلیس و هم پیمانان آن به یمن را هم محکوم می‌کنیم. از کشورهای عربی و اسلامی هم انتظار می رود نسبت به این تجاوزهای آشکار حامیان رژیم صهیونسیتی واکنش های متناسب را نشان بدهند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به ترکیه هستیم، عنوان کرد: سفر رئیس‌جمهور به همراه هیات بلند پایه ای که ایشان را همراهی می کند فردا به مقصد ترکیه انجام خواهد شد. اسناد همکاری مختلف و متعدد در حوزه های فرهنکی علمی و رسانه و حمل و نقل و تجارت و اقتصاد به امضا خواهد رسید. مبادلات تجاری بین ایران و ترکیه در دولت سیزدهم افزایش داشته است.

بهادری جهرمی با اشاره به نظارت های ستادی رئیس جمهور بیان کرد: شانزدهمین نظارت ستادی رئیس جمهور روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد. با دوگانه نظارت های میدانی و ستادی جهت دهی حرکت های همه دستگاه در جهت پیشبرد برنامه ها درسند تحول دولت و تحقق شعار ها سرعت بخشی خواهد شد.

وی افزود: شنبه گذشته دهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم رقم خورد و طی دوسال و نیم گذشته معادل ۱۰ سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است. به نحوی که در دو سال فعالیت دولت ۱۰ پرتاب فضایی داشته‌ایم.

.../ فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گسترش تحریمهای اروپا علیه ایران