آلمان: باید برای جنگ با روسیه آماده شویم


آلمان: باید برای جنگ با روسیه آماده شویم

وزیر دفاع آلمان با ادعای اینکه طی سال‌های آینده سطح تنش بین برلین و مسکو افزایش خواهد یافت تأکید کرد که این کشور باید خود را برای رویارویی نظامی با روسیه آماده کند.

آلمان: باید برای جنگ با روسیه آماده شویم

به گزارش راهبرد معاصر، «بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور باید خود را برای درگیری نظامی با روسیه آماده کند.

وزیر دفاع آلمان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» گفت: برلین باید خطر درگیری نظامی با روسیه را تشخیص دهد، بنابراین نیاز است که آلمان خود را مسلح کند.»

وی دراین‌باره افزود: ما باید این احتمال را در نظر بگیریم. و وقتی چیزی را به حساب می‌آوریم، باید خود را برای خطری که ناشناخته است، آماده کنیم، خواه این خطر رخ داهد یا نه. لازم است خود را برای این احتمال مسلح کنیم - این دقیقاً همان کاری است که ما اکنون به همراه متحدان ناتو خود انجام می دهیم. و این لازم است.»

پیستوریوس در ادامه گفت که برای این منظور باید یک تیپ نیروی نظامی آلمانی در منطقه بالتیک حضور داشته باشد که به گفته وی تا سال 2027 نکاملاً آماده رزم» خواهد بود.

وی همچنین گفت: کارشناسان نظامی روی یک دوره چند ساله حساب می کنند که روسیه بتواند این کار را انجام دهد (شروع خصومت ها). اینها تخمین و برآورد هستند - هیچ کس با اطمینان نمی داند. و این زمان یک دوره سه تا پنج سال آینده است- ما باید فعالانه از آن برای مسلح کردن خود استفاده کنیم.»/ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)