رقابت انتخاباتی باید منجر به افرایش مشارکت شود


رقابت انتخاباتی باید منجر به افرایش مشارکت شود

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی باید منجر به افرایش مشارکت شود، ابراز داشت: مشارکت باید به شیوه‌ های سالم و قانونی بالاتر برود و در این میان حرف مردم را باید شنید و در عرصه‌ های میدانی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌ های جنوبی کرمان بعد از ظهر سه‌ شنبه ۳ بهمن با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و فرمانداران هشت شهرستان در محل سالن فرمانداری جیرفت برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه گفت: اتفاق تلخ گلزار شهدا کرمان موجب شد برنامه‌های انتخاباتی استان تحت الشعاع این حادثه قرار گیرد، اما باید بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده، اقدامات انتخاباتی به نحو احسن انجام شود.

وی تصریح کرد: باید به چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات توجه جدی شده و سیاست‌های انتخاباتی بر همین اساس طرح‌ریزی و اجرا شود.

استاندار کرمان افزود: قله کار انتخابات افزایش مشارکت است، از طرف دیگر باید بسترسازی لازم برای رقابت سالم انجام شود، که به لطف خدا با توجه به تایید صلاحیت‌ های انجام شده رقابت خوبی میان احزاب در شهرستان‌ های استان شکل گرفته است.

فداکار با اشاره به اینکه بخش اصلی سلامت انتخابات بر عهده مسئولان است و باید با دقت و نظم انجام شود، اظهار داشت: به هیچ‌ وجه شائبه‌ ای در خصوص دخالت مسئولان در انتخابات نباید صورت بگیرد، از طرف دیگر همه افرادی که مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌ گیرند و چنانچه رأی بیاورند، مورد تایید و احترام همه باید قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: هیچ منفعتی بالاتر از برگزاری انتخابات سالم همراه با مشارکت بالا در کشور نیست و در این مسیر همه باید متعهد به قانون و شرعیات باشند.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که رقابت انتخاباتی باید منجر به افرایش مشارکت شود، ابراز داشت: مشارکت باید به شیوه‌ های سالم و قانونی بالاتر برود و در این میان حرف مرد را باید شنید و در میدان حضور پیدا کرد.

فداکار خاطرنشان کرد: اگر با نیت خیر و تلاش مستمر کار انجام ‌شود، حتما برکات زیادی در امر انتخابات بوجود می‌ آید و لذا باید از ظرفیت‌ های مختلف برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کرد. / استانداری کرمان


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان