آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران/ آتش تقریبا مهار شد + ویدئو


آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران/ آتش تقریبا مهار شد + ویدئو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سید جلال ملکی شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۹ امشب حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ماموران چند ایستگاه به همراه تجهیزات کامل از جمله تانکر آب و نردبان بلند در محل حضور دارند، افزود: عملیات آتش‌نشانان شروع شده و جزییات این حادثه پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.
آماده‌باش اورژانس تهران
رییس اورژانس استان تهران در پی حریق بیمارستان گاندی اعلام کرد: اورژانس در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است.
محمداسماعیل توکلی افزود: اکنون ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شده‌اند.
اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد:‌ تیم های پلیس راهور در صحنه حاضرند و محدودیت های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می شود.
وی افزود: جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی ار تی شمال به جنوب از میدان ونک و گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.
آتش تقریبا مهار شد
جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی در گفت‌وگو با شبکه خبر تلویزیون اعلام کرد: آتش تقریبا مهار شده اما هنوز تمام نشده ضمن اینکه هیچ فوتی و مصدومی گزارش نشده است.
وی همچنین در توضیحات تکمیلی اعلام کرد: قسمت مهمانپذیر بیمارستان گاندی دچار حریق شده بود که خوشبختانه از سرایت آتش به بدنه اصلی بیمارستان جلوگیری شد.
به گفته ملکی، تمام افراد داخل بیمارستان تخلیه شده‌اند.
معاون درمان وزارت بهداشت: فوتی و مصدوم نداشتیم
بنابر اعلام معاون درمان وزارت بهداشت، ۹۳ نفر بیمار در بیمارستان گاندی تهران هنگام وقوع حادثه حضور داشتند که ۹۱ نفر از آن‌ها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.دو نفر دیگر هم به دلیل آن که به تازگی از اتاق عمل بیرون آمده بودند در محل امنی اسکان داده شدند تا وضعیت آن‌ها به ثبات برسد و به بیمارستان دیگری منتقل شوند.
وی تاکید کرد که در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم سوختگی نداشتیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسکو: اوکراین مفهوم انسانیت را مطلقاً درک نمی کند