باران خیابان های تهران را قفل کرد/ ترافیک سنگین در بیشتر معابر


باران خیابان های تهران را قفل کرد/ ترافیک سنگین در بیشتر معابر

به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ روز شنبه در این خصوص گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در...

به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ روز شنبه در این خصوص گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی مسیر شرق به غرب هنگام، امام علی(ع) مسیر جنوب به شمال مقطع شهید سلیمانی سنگین، علامه – دهکده در مسیر شرق به غرب ترافیک سنگین و شهید خرازی – دهکده نیز در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک سنگین است.

سرهنگ کشیر،گفت: ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح خیلی سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – روی پل، زین الدین- شمس آباد، شقایق وبزرگراه امام علی (ع) – جانبازان – صیاد شیرازی است.

وی افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه های شیخ فضل الله –پل جناح، آبشناسان – اشرفی، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر است.

سرهنگ کشیر بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می طلبد شهروندان ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند و تردد موتورسیکلت ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.


باران خیابان های تهران را قفل کرد/ ترافیک سنگین در بیشتر معابر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا