بشار رسن خرید جدید پرسپولیس| جزئیات مذاکرات با بشار رسن


بشار رسن خرید جدید پرسپولیس| جزئیات مذاکرات با بشار رسن

بشار رسن بمب جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل 1402 است.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۰ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های استقلال تهران و سپاهان در رده سوم جدول قرار گرفت و پس از پایان مسابقات یحیی گل‌محمدی از هدایت سرخ‌ها کناره‌گیری کرد.

تمرینات پرسپولیس این روزها زیر نظر اوسمار ویرا برزیلی به همراه پپه لوسادا جریان دارد و کاروان این تیم روز پنج‌شنبه ۵ بهمن برای برپایی اردوی ۱۰ روزه راهی دوبی امارات شد.

مدیران پرسپولیس برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم تاکنون عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن را به خدمت گرفته‌اند و چند بازیکن دیگر هم در لیست ورودی پرسپولیس قرار دارند اما تا این لحظه قراردادی با آنها به ثبت نرسیده است.

بشار رسن که همراه با تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی نیز با این هافبک صورت پذیرفته است اما تاکنون وی پاسخی به درخواست مدیران پرسپولیس نداشته است.

بشار رسن خرید جدید پرسپولیس| جزئیات مذاکرات با بشار رسن

بشار رسن منتظر مشخص شدن سرمربی جدید پرسپولیس است تا اگر مورد تأیید سرمربی جدید بود با مدیران پرسپولیس وارد مذاکره شود و تا وقتی که سرمربی این تیم انتخاب نشده او به پرسپولیس باز نخواهد گشت. همچنین بشار پیشنهاداتی از سوی تیم‌های دیگر دریافت کرده اما با توجه به حضور در تیم ملی عراق فعلاً تمام تمرکزش را برای کسب نتیجه تیم ملی کشورش گذاشته و مذاکرات را به پایان جام ملت‌های آسیا موکول کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم