تهدید جدی حزب‌الله علیه تل‌آویو


تهدید جدی حزب‌الله علیه تل‌آویو

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه توقف جنگ در لبنان، منوط بر پایان گرفتن جنگ غزه است، اعلام کرد: اگر تل‌آویو حملات خود را گسترش دهد، مرحله چهارم برد موشک ها را با قدرت و توانمندی های تاثیرگذار توسعه خواهیم داد.

« شیخ نعیم قاسم » در مراسم رونمایی از کتاب «رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی ایران برای مدیران و کارکنان» نوشته آیت الله «سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی دامنه حملات خود را به لبنان گسترش دهد، ما با گسترش برد چهارم موشکها و با قدرت تاثیرگذار نیروهای خود پاسخ خواهیم داد و تل‌آویو می داند که چه می گوییم.

وی در این مراسم در بیروت افزود: هر گونه گفت وگوی سیاسی درباره جبهه جنوبی به بعد از پایان جنگ در غزه موکول می شود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره انتخابات ریاست جمهوری در این کشور هم گفت: هیچ ارتباطی میان صلاحیت های سیاسی در مسئله ریاست جمهوری و غیر از آن، به آنچه در جنوب لبنان اتفاق می افتد، وجود ندارد.

وی افزود: به مقابله با رژیم صهیونیستی و فعالیت در داخل لبنان برای کمک به مردم ادامه خواهیم داد و برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در صورت دستیابی به توافق، آماده هستیم.

د رهمین راستا نیز حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن ها، روز جمعه تعدادی عملیات علیه مواضع دشمن صهیونیست در مرز لبنان و فلسطین انجام داده است: در بخش شرقی در ساعت ۸:۱۰ تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در مجاورت منطقه «قلعه هونین» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت. پادگان «معالیه» جولان در ساعت ۱۳:۰۰ با راکت های «فلق ۱» مورد اصابت مستقیم قرار گرفت. تجمع نظامیان صهیونیست در ساعت ۱۶:۱۰ در داخل و اطراف پادگان «معالیه» جولان با راکت های کاتیوشا هدف قرار گرفت. تجمع نظامیان صهیونیست در ساعت ۲۳:۰۵ در نزدیکی شهرک صهیونیستی «المطله» هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان در خصوص حملات خود در بخش غربی نیز افزود: تجمع نظامیان صهیونیست در ساعت ۲۱:۰۰ در مجاورت پادگان «برکه ریشا» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت. یک نیروی تک تیرانداز مقاومت اسلامی در ساعت ۲۱:۰۰ سرویس های امنیتی جاسوسی صهیونیستی را در پادگان «زرعیت» هدف قرار داد. پادگان «زرعیت» در ساعت ۲۱:۵۵ توسط یک راکت «برکان» هدف قرار گرفت. تجمع نظامیان صهیونیست در ساعت ۲۲:۰۰ در منطقه نظامی «الکوبرا» توسط دو راکت برکان هدف قرار گرفت. یک ساختمان در ساعت ۲۲:۴۰ در شهرک صهیونیستی «افیفیم» با سلاح های مناسب هدف قرار گرفت.

تهدید جدی حزب‌الله علیه تل‌آویو

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه