پلیس فرشته نجات مرد شیرازی شد / تصمیم به خودکشی گرفته بود


پلیس فرشته نجات مرد شیرازی شد / تصمیم به خودکشی گرفته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصمیم فردی به خودکشی در یکی از محلات...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصمیم فردی به خودکشی در یکی از محلات شهرستان کوه چنار ، بلافاصله ماموران کلانتری 11 قائمیه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد یک مرد جوان به علت مشکلات خانوادگی با سلاح سرد قصد خودکشی دارد، بیان کرد: ماموران انتظامی با دعوت از فرد مورد نظر به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند 28 ساله شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات باعث اینگونه اقدامات می شود؛ بنابراین شهروندان باید برای حل مشکلات خود به مراکز مشاوره مراجعه و راه کارهای مناسب را دریافت کنند.


پلیس فرشته نجات مرد شیرازی شد / تصمیم به خودکشی گرفته بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق