توافق با حماس، تل‌آویو را از بن‌بست خارج می‌کند


توافق با حماس، تل‌آویو را از بن‌بست خارج می‌کند

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که رژیم اسراییل در حال حاضر به بن‌بست خورده و توافق با حماس، این رژیم را از بن‌بست خارج خواهد کرد.

اگر توافقی در کار باشد، لزوما باید رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در آن مشارکت داشته باشند؛ این توافق به صراحت نمی‌گوید که جنگ به پایان رسیده، اما آتش‌بس طولانی مدت را شامل خواهد شد.

معاریو نوشت: بعد از این آتش‌بس طولانی مدت، آغاز مجدد جنگ دشوار خواهد بود، اگر این توافق را مثبت نگاه کنیم، در نتیجه آن رژیم صهیونیستی بعد از یک جنگ که آن را به بن بست رسانده، به صلح دست خواهد یافت.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز در این راستا گزارش داد که مسئولان ارشد صهیونیستی در آستانه برگزاری نشست روسای اطلاعات که قرار است طی روزهای آتی برگزار شود، تاکید کردند که در حال حاضر هیچ شرطی برای آغاز مذاکرات درباره آزادی اسرا وجود ندارد.

آن ها گفتند که هدف از نشست آتی، بررسی چگونگی خروج از بن بست و فراهم کردن شرایط آغاز مذاکرات است.

اخیرا گردان‌های شهید عزالدین القسام پیام ویدئویی جدیدی از سه سرباز زن اسیر صهیونیست منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، اسرای صهیونیست از کابینه این رژیم خواستند که جنگ علیه غزه را متوقف کند و آنان را به منازلشان بازگرداند.

این سه اسیر از خانواده‌های خود خواستند که به تظاهرات ادامه دهند تا به این کابینه فشار وارد کنند.

اسرای صهیونیست با اشاره به اینکه زیر بمب‌باران و موشک‌باران صهیونیست‌ها قرار دارند، گفتند که هر لحظه احتمال دارد در پی این حملات کشته شوند. آنان همچنین خواستار توقف جنگ و توافق سریع با حماس شدند.

انتقادات از کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در آزادی اسرای صهیونیست افزایش یافته و این روزها، سرزمین‌های اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه است.

توافق با حماس، تل‌آویو را از بن‌بست خارج می‌کند

انتقاد به اهداف متناقض اسرائیل در جنگ علیه غزه به سیاستمداران صهیونیست هم رسید، به طوری که وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به خاطر تداوم جنگ علیه غزه انتقاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات و عزل کابینه فعلی برای خروج از بحران غزه شد.

«موشه یعلون» از تاکید کابینه رژیم اسرائیل بر تداوم جنگ و رهاکردن مذاکرات آتش بس و در اولویت قرار ندادن آزادی اسرای صهیونیست انتقاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا