این مرد برای ماشین های شوتی پلاک تقلبی می ساخت


این مرد برای ماشین های شوتی پلاک تقلبی می ساخت

به گزارش رکناسرهنگ سیدمحمد یوسفی یکشنبه در این باره گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودرو‌های شوتی می‌کند که رسیدگی به...

به گزارش رکناسرهنگ سیدمحمد یوسفی یکشنبه در این باره گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی، پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودرو‌های شوتی می‌کند که رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن تمام تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص شد که اخبار واصله محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک های جعلی بر خودروهای شوتی فعالیت گسترده دارد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌کرده کشف و ضبط و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: متهم در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و کرده که تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


این مرد برای ماشین های شوتی پلاک تقلبی می ساخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی