خداحافظی ادل از موسیقی به سبک امیر تتلو!


خداحافظی  ادل  از موسیقی به سبک امیر تتلو!

ادل که قبلا هم از موسیقی خداحافظی کرده بود مثل تتلو که بارها این کار را کرده نوشت:: «فکر نمی‌کنم تا مدتی طولانی بخواهم آلبومی بنویسم.»

وقت صبح-ادل، خانم خواننده بریتانیایی مشهور، هیچ برنامه خاصی برای انتشار آلبوم جدیدی در آینده ندارد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آخرین آلبوم ادل خواننده به نام 30 در سال 2021 منتشر شد. با این حال ادل رسماً اعلام کرده است که قصد دارد یک تور جهانی دیگری را آغاز کند.

با این حال، خواننده 35 ساله توضیحح داد این کنسرت‌ها به زودی برگزار نخواهد شد. در اوایل این ماه، ادل در طول یک برنامه درباره علاقه خود برای یک تور جهانی صحبت کرد که باعث هیجان طرفدارانش شد.

اقامت ادل در لاس وگاس و همچنین کنسرت‌هایش در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید. بنابراین خانم خواننده زمان آزاد لازم برای انتشار یک آلبوم جدید و تور جهانی را خواهد داشت.

با وجود این ادل هیچ برنامه‌ای برای انتشار یک آلبوم جدید ندارد.

آخرین آلبوم ادل

آخرین آلبوم ادل تحسین و تمجید منتقدان زیادی را دریافت کرد. این آلبوم برنده آلبوم سال بریتانیا در جوایز بریت 2022 شد و به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال شناخته شد.

ادل در مورد آلبوم بعدی خود اعتراف کرد: «فکر نمی‌کنم تا مدتی طولانی بخواهم آلبومی بنویسم.»

او سپس به طرفدارانش قول داد: «اما زمانی که آلبومم را منتشر کنم قول میدهم یک تور جهانی داشته باشم و به هر کجا که شما زندگی می‌کنید بیایم.»

بعد از اینکه ادل یک پست احساسی در مورد آخرین کنسرت‌هایش در وگاس به اشتراک گذاشت، طرفداران امیدوار شدند که او با آلبومی جدید و تور جهانی بازگردد.

ادل در مورد اینکه چگونه پیش از این علاقه خود نسبت به اجرا کردن در مقابل طرفداران را از دست داده بود صحبت کرد و ادامه داد کنسرت‌های اخیرش زندگی او را به کلی تغییر دادند.

کد خبر : ۲۲۵۳۱۰
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ماهی دودی