کشف احتکار یک میلیارد تومانی مواد خوراکی در جنوب تهران


کشف احتکار یک میلیارد تومانی مواد خوراکی در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل احتکار کالا در محدوده شادآباد...

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل احتکار کالا در محدوده شادآباد شدند.

ایشان عنوان داشت: با توجه به افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار باعث شده بسیاری از دلالان و سودجویان جهت منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه کنند که در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری مواد خوراکی در انباری در شادآباد احتکار و دپو گردیده است.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری انواع برنج، قند و چای در محل دپو و در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده بود.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل مقدار 3500 کیلوگرم قند، 2.100 کیلوگرم چای و 10 تن انواع برنج هندی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: احتکار کالا باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف احتکار یک میلیارد تومانی مواد خوراکی در جنوب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت پایین تلویزیون 4K هواوی خبرساز شد/ عکس