اورژانس ایران در منطقه و جهان سرآمد است


اورژانس ایران در منطقه و جهان سرآمد است

وزیر بهداشت، قوی ترین اورژانس منطقه را متعلق به ایران دانست و گفت:اورژانس ایران با داشتن نیروهای مؤمن، فداکار، متعهد، متخصص و روز آمد در منطقه و جهان سرآمد است.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، در مراسم قدردانی از خدمت رسانی بهنگام کارکنان اورژانس تهران در حادثه بیمارستان گاندی، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه امروز بهترین اورژانس جهان را در اختیار داریم و در جهت تقویت آن گام بر می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه با محاسبات مادی نمی‌توان از کسی که دل به آتش می‌زند آنگونه که شایسته اوست تقدیر کرد، افزود: این فداکاری‌ها در درجه اول برای رضای خدا صورت می‌گیرد و پاداش واقعی را هم تنها خدا می‌تواند عطا کند.

وزیر بهداشت، ایران را دارای قوی‌ترین حوزه سلامت در منطقه دانست و گفت: امروز اورژانس به نقطه امید مردم تبدیل شده و اگر کسی دچار حادثه شود، امیدش تماس با فرشتگان اورژانس است و با دیدن آنها تسکین می‌یابد.

عین اللهی اظهار داشت: در دولت مردمی، شاهد پیشرفت روز افزون اورژانس در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری هستیم؛ به طوری که استفاده از اتوبوس آمبولانس‌ها به ویژه در حوادث تروریستی کرمان و آتش سوزی گاندی کارآیی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه هر اتوبوس آمبولانس یک بیمارستان سیار است و حدود ۱۳ مصدوم را منتقل می‌کند، افزود: موتورلانس ها در شهرهای بزرگ و ترافیک در اسرع وقت به حوادث می رسند تا زمان طلایی نجات بیماران از دست نرود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی ناوگان اورژانس کشور گفت: اگر همه امکانات را داشته باشیم ولی مدیریت صحیح اعمال نشود، کار به خوبی صورت نمی‌گیرد. در حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی، اورژانس تهران با مدیریت و تصمیم گیری سریع و صحیح هم به موقع در صحنه حاضر شد و هم در اسرع وقت بیماران را منتقل کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری جبران زحمات مشاغل سخت و زیان آور کارکنان سازمان اورژانس کشور، از هماهنگی‌های انجام شده برای انتقال بیماران بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های جایگزین توسط کادر پشت صحنه اورژانس قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک