ژاوی: یک روز دوباره به بارسا برمی‌گردم


ژاوی: یک روز دوباره به بارسا برمی‌گردم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که قرار است در پایان فصل از این تیم جدا شود، احتمال بازگشت دوباره به نیمکت بارسا را رد نکرد.

ژاوی: یک روز دوباره به بارسا برمی‌گردم

به گزارش راهبرد معاصر؛ بارسلونا در ادامه رقابت‌های لالیگا، فرداشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مصاف اوساسونا می‌رود.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری پیش از این مسابقه درباره بیانیه اعلام خداحافظی‌اش در پایان فصل گفت: بعد از اعلام من، فکر می‌کنم زمان اتحاد فرا رسیده است. روزهای سختی است و ما بیش از هر زمان دیگری به اتحاد هواداران بارسلونا نیاز داریم. هواداران ما را ناامید نکرده‌اند و از حمایت‌شان پس از بیانیه‌ام تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید متحد باشیم تا فصل را در بالاترین رتبه ممکن به پایان برسانیم. باید بیشتر حمله کنیم و سازماندهی بیشتری داشته باشیم. هنوز هم می‌توانیم عملکردمان را خوب کنیم. دو جام دیگر پیش رو و ۱۱ امتیاز از صدر لالیگا فاصله داریم و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا هم شرکت کنیم.

ژاوی با با بیان اینکه حضور در چند رقابت باعث فرسودگی می‌شود، یادآور شد: پپ گواردیولا و ارنستو والورده قبلاً به من گفته بودند. من دیدم که لوئیس انریکه رنج می‌برد. فرسودگی ربطی به وضعیت اقتصادی باشگاه ندارد. من باشگاه را بالاتر از خودم در اولویت قرار داده‌ام. شما(رسانه‌ها) به من گفتید که ۲۰۰ بهانه آورده‌ام اما اینطور نیست و من خودم را با شرایط و سختی‌ها وفق داده‌ام.

وی درباره اینکه پس از جدایی‌اش در پایان فصل، آیا به بازگشت دوباره به نیمکت بارسا فکر می‌کند، اضافه کرد: من احتمال بازگشت را رد نمی‌کنم. هر زمانی که بارسلونا به من نیاز داشته باشد، در دسترس خواهم بود./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان