2 پیام مهم القسام به اشغالگران با حمله موشکی به تل‌آویو


2 پیام مهم القسام به اشغالگران با حمله موشکی به تل‌آویو

کارشناس اردنی با اشاره به حمله موشکی سنگین مقاومت فلسطین در روز گذشته به تل آویو که طی آن آژیر خطر به صدا درآمد و صهیونیست‌ها را راهی پناهگاه کرد، آن را حامل پیام های مهمی دانست.

«فایز الدویری» کارشناس نظامی و امور راهبردی با اشاره به حمله موشکی روز گذشته مقاومت فلسطین به تل آویو اعلام کرد که این حمله در یکصد و پانزدهمین روز جنگ، خارق العاده بود.

وی افزود: اینکه گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در یکصد و پانزدهمین روز جنگ، حمله موشکی از جنوب غزه کند، خارق العاده و گواهی بر این است که ارکان القسام همچنان در زمینه فرماندهی و کنترل اوضاع، منسجم عمل می‌کند.

الدویری ادامه داد: بُعد روحی این موشکباران تل آویو بیش از بُعد مادی و ظاهری آن اهمیت دارد. پیامی که این موشک‌ها به طرف‌های مختلف رژیم اشغالگر منتقل می کنند، عامل مهمی است.

این کارشناس اردنی بیان کرد: اینکه مقاومت فلسطین توان شلیک موشک از غزه به مرکز فلسطین اشغالی را داراست، حاوی این پیام است که توان ادامه جنگ و ذخایر موشکی در اختیار دارد. این حمله همچنین دروغ های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برملا می‌کند که از نابودی توان نظامی حماس دم زده، زیرا حملات موشکی از غزه و جنوب غزه با وجود شدت درگیری در این مناطق، انجام می‌شود.

الدویری با اشاره به اینکه شهر غزه به میزان هشتاد درصد از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در محاصره و شلیک از آن موضوع مهمی است، گفت: این تاکیدی بر اهمیت این پیام و قدرت آن است.

2 پیام مهم القسام به اشغالگران با حمله موشکی به تل‌آویو

وی درباره خروج سه تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس در جنوب غزه نیز به دلایل آن اشاره و اعلام کرد: این دلایل متعددی دارد، از جمله اینکه آنها بسیاری از نیروهایشان را از دست داده یا توان جنگی آن به شکلی موثر کم شده و همچنین به نیازی ارتباط دارد که دیگر مناطق دارند و نیز به بازآرایی نیروها مربوط می‌شود.

این کارشناس نظامی راهبردی با اشاره به اینکه اشغالگران طی ساعات گذشته از کشته شدن ۴ هزار رزمنده فلسطینی در منطقه غزب خان یونس سخن می گویند، افزود: این با روند تحولات میدانی منافات دارد، زیرا اگر این تعداد از رزمندگان مقاومت کشته می‌شدند، باید تاثیرات در عرصه میدانی داشت. اشغالگران نتوانستند این آمار اغراق آمیز از کشته شدن رزمندگان مقاومت را با فایل‌های ویدئویی نمایش داده شده، اثبات کنند و از سویی از جسد کشته شدگان هم خبری در کار نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !