حزب‌الله جنگ روانی ضد تل‌آویو را تشدید کرده است


حزب‌الله جنگ روانی ضد تل‌آویو را تشدید کرده است

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به پیشرفته‌تر شدن موشک‌های شلیک شده حزب‌الله در عملیات روزهای اخیر اعلام کردند که این حزب جنگ روانی ضد تل‌آویو را تشدید کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر دیروز گزارش کردند که حزب‌الله لبنان سطح جنگ روانی ضد رژیم صهیونیستی را همزمان با درگیری‌های فراگیر در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی تشدید کرده است.

ایتای بلومنتال خبرنگار مسائل نظامی شبکه اسراییلی کان در این رابطه گفت که در روزهای اولیه جنگ حزب الله لبنان خمپاره‌ها و موشک‌های ضد زره خود را شلیک می‌کرد، اما اخیراً در جبهه شمالی شاهد ورود تسلیحات مبارزاتی بسیار دقیق به عرصه جنگ هستیم.

بلومنتال تصریح کرد: عملیات دو روز پیش به همین صورت انجام شد و موشک دقیق ضد زره که به سمت گنبدی که تجهیزات اطلاعاتی ارتش اسراییل در آن قرار داشت، در پایگاه نیروی دریایی در نزدیکی رأس الناقوره شلیک شد.

حزب‌الله جنگ روانی ضد تل‌آویو را تشدید کرده است

وی ادامه داد که یک موشک دقیق از این نوع نیز زیرساخت‌های جمع‌آوری اطلاعات جاسوسی برای ارتش اسراییل در نزدیکی منطقه شلومی را هدف قرار داد.

بلومنتال در این خصوص به مطالب مطرح شده در خصوص موشک فلق ۱ اشاره کرد که موشکی با کلاهک جنگی ۵۰ کیلوگرمی است که مافوق سرعت صوت بوده و از سکوهای چند پرتابی شلیک می‌شود و برد آن به ۱۰ کیلومتر می‌رسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آماده باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی