وزارت خارجه روسیه: دادگاه سازمان ملل از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان دولت متجاوز خودداری کرد


وزارت خارجه روسیه: دادگاه سازمان ملل  از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان  دولت متجاوز  خودداری کرد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دادگاه سازمان ملل از کی یف پیروی نکرد و از به رسمیت شناختن فدراسیون روسیه به عنوان "دولت متجاوز" خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیوان بین‌المللی دادگستری از کی‌یف پیروی نکرد و اساساً از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان یک "دولت متجاوز" و جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوگانسک به عنوان "سازمان های تروریستی" خودداری کرد.
جوآن دونوهو، رئیس دیوان بین‌المللی دادگستری روز چهارشنبه گفت: دیوان بین‌المللی دادگستری اکثر ادعاهای اوکراین علیه روسیه بر اساس کنوانسیون بین‌المللی در مورد حذف همه اشکال تبعیض نژادی در کریمه را رد کرد.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: دیوان بین‌المللی دادگستری از کی‌یف پیروی نکرد و اساساً از به رسمیت شناختن روسیه به عنوان یک "دولت متجاوز" خودداری کرد. دیوان بین‌المللی دادگستری همچنین ادعا های اوکراین مبنی بر اینکه جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوگانسک "سازمان های تروریستی" هستند را رد کرد.
وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد: براساس تصمیم دادگاه، کی یف امیدوار بود از خواسته های خود برای انتقال دارایی های روسیه به سرقت رفته در غرب و اعمال محدودیت های بین المللی علیه روسیه حمایت کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از دیدن چهره بدون آرایش بهاره رهنما شوکه می شود / خودتان مقایسه کنید...! + عکس