امباپه قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد


امباپه قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد

بال فرانسوی تیم فوتبال پاری‌‌سن‌ژرمن قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

امباپه قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ کیلیان امباپه که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، به نظر می‌رسد تصمیم گرفته تابستان پیش‌رو به حضور هفت ساله‌اش در جمع پاریسی‌ها پایان دهد و گام بعدی را در دوران حرفه‌ای‌اش بردارد. روزنامه اسپانیایی «مارکا» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ امباپه 25 ساله در ماه جاری میلادی (فوریه) تصمیم خود مبنی بر عدم تمایلش برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ باشگاه رئال مادرید که از مشتریان قدیمی این بال فرانسوی است، تا همین هفته پیش در جلسات هیئت مدیره خود هیچ بحثی درباره احتمال جذب امباپه نکرده بودند، اما شرایط حالا تغییر کرده و آنها بر این باورند که در موقعیتی قرار دارند که می‌توانند این ستاره فرانسوی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. مدیران رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای داشتن همزمان امباپه، بلینگام، وینیسیوس، اندریک، والورده، کاماوینگا، چوامنی و رودریگو در تیم‌شان هستند.

باشگاه رئال مادرید از سال 2019 امباپه را زیر نظر دارد و تابستان 2022 به طور رسمی برای خرید این بازیکن دست به کار شد اما تلاش آنها در اولین گام با ارائه پیشنهادی 200 میلیون یورویی به نتیجه نرسید. رئالی‌ها در دومین تلاش خود تابستان گذشته هم با ارائه پیشنهادی 120 میلیون یورویی بار دیگر شانس خود را برای به جذب امباپه امتحان کردند که این بار هم تیر آنها به سنگ خورد و این ملی‌پوش فرانسوی در نهایت ترجیح داد تا سال پایانی قراردادش را هم در جمع پاریسی‌ها باقی بماند.

امباپه که این فصل 28 گل در 27 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده، تاکنون در 287 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 240 گل و 104 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا