انتقاد تند پاشازاده به کادرفنی تیم ملی: یعنی در فوتبال ما بزگتر از الهویی نیست؟


انتقاد تند پاشازاده به کادرفنی تیم ملی: یعنی در فوتبال ما بزگتر از الهویی نیست؟

مهدی پاشازاده در باره بازی تیم ملی ایران با سوریه به رکنا گفت: بازی تیم ملی برابر سوری خیلی متفاوت بود. ما نیمه اول گل زدیم و این خوب بود، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که نشد، گل دریافت...

مهدی پاشازاده در باره بازی تیم ملی ایران با سوریه به رکنا گفت: بازی تیم ملی برابر سوری خیلی متفاوت بود. ما نیمه اول گل زدیم و این خوب بود، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که نشد، گل دریافت کردیم و وقتی 10 نفره شدیم شرایط می توانست خیلی برای ما سخت شود.

او در مورد مشکلات تیم ملی هم گفت: به غیر از همه مشکلاتی که داریم، تیم ملی به صورت مشخص مشکل فنی دارد. الان درست است باید متحد باشیم ولی واقعا من روی کادرفنی نقد دارم. موضوع آقای قلعه نویی نیست بلکه مشکل اعضای کادرفنی ایشان است. وقتی تیم به مشکل می خورد، کادر فنی قوی نیست که بتواند مشکل را سریع حل کند. منظورم تخریب شخصیت کسی نیست، نمونه اش که فیلمش هم هست که بعد از گل خورده ایران سعید الهویی، لب خط با بازیکنان صحبت می کند. او شاید تئوریسین خوبی باشد ولی چنین شرایطی را در زندگی اش تجربه نکرده است که بتواند به بازیکنان کمک کند. یعنی در فوتبال ما بزرگتر از ایشان نیست؟

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: کسی که در زمین فوتبال بازی کرده است متوجه می شود من چه می گویم. مشکل ما این است برنامه ریزی ها درست از آب در نیامده است که این مساله به کادرفنی برمی گردد. ثبات لازم را نداریم، مثل فردی می ماند که ریتم قلبش درست کار نمی کند و طبیعتا نمی تواند زندگی نرمالی داشته باشد.

پاشازاده با انتقاد از عملکرد جهانبخش گفت:جهانبخش 2 بازی است که هیچ نقشی در زمین ندارد، برای چه باید بازی کند؟ سوال من این است که ما وقتی بازیکنان مفیدتر داریم برای چه باید از او که در فرم خوبی نیست استفاده کنیم؟

او در پایان در مورد شانس ایران برای شکست ژاپن هم گفت:صد در صد شانس داریم. باید برنامه داشته باشیم. دروازه بان، دفاع راست و دفاع وسط سمت راست ژاپن مشکل دارد. ژاپنی ها روی هوا بسیار ضعیف هستند و باید از روی توپ های بلند به این تیم ضربه بزنیم. یکسری از ارسال که رامین انجام می دهد به نفع تیم ملی نیست. سانترهای رامین رضاییان تند و تیز است اما در بازی با ژاپن ما نیاز به سانترهای بلندتر داریم تا مهاجمان بتوانند راحت تر سانتر کنند.


انتقاد تند پاشازاده به کادرفنی تیم ملی: یعنی در فوتبال ما بزگتر از الهویی نیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی