مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می‌شود


مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می‌شود

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی و متوسطه(دوره اول و دوم) شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی(ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم) نوبت صبح فیروزکوه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه فردا با تاخیر آغاز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز گفت: فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه فردا ساعت ۹ صبح و با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران شامگاه جمعه با اشاره به برودت هوا و لغزندگی معابر در دو شهرستان فیروزکوه و دماوند اظهار کرد: فعالیت ادارات این دو شهرستان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت آغاز به کار ادارات دماوند و فیروزکوه نه صبح اعلام می‌شود، گفت: از همه مردم و مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم صرفه جویی در حامل‌های انرژی را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: این تأخیر در آغاز به کار، شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است