پیش بینی بورس فردا یکشنبه 15 بهمن 1402


پیش بینی بورس فردا یکشنبه 15 بهمن 1402

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۱۴ بهمن) با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید.

شاخص هم وزن ۴ هزار و ۸۸۲ واحد افزایش یافت و به ۷۳۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. نمادهای «فخوز، شپنا، خساپا و خودرو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «تاپیکو، کگل و پارسان» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۱۶۱ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. نمادهای «وسپهر، وهور، هرمز، خاور، وگردش و انتخاب» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس یکشنبه

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز بورسی هفته جاری یعنی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید. بنابر این احتمال صعود اندک بورس روز یکشنبه با توجه به اوضاع بد بورس که چند وقتی است ساز مخالف می زند، دور از انتظار نیست، البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند افزایش را در پیش می گیرد یا سقوط؟. آیا بورس فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه سبزپوش می شود؟

بارها نیز گفته ایم که بورس بیشتر اوقات رفتار دوگانه ای دارد و به طور کامل قابل پیش بینی نیست، احتمال اینکه در این هفته شاخص کل بورس نیز وضعیت خوبی نداشته باشد، وجود دارد و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 15 بهمن 1402

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا