اخراج اتباع بی گانه غیر مجاز از استان تهران / تهران با قاطعیت پاکسازی میشود


اخراج اتباع بی گانه غیر مجاز از استان تهران / تهران با قاطعیت پاکسازی میشود

به گزارش رکنا ؛ استاندار تهران گفت: تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند و میزان آن‌ها نسبت به...

به گزارش رکنا ؛ استاندار تهران گفت: تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند و میزان آن‌ها نسبت به اتباع مجاز آنقدری نیست که تاثیرگذار باشند.

علیرضا فخاری در نشست خبری امروز (شنبه) در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد اتباع خارجی در استان تهران گفت: اتباع مهمانان موقت ما هستند و در سال‌های گذشته آن‌ها زندگی خوبی در کنار شهروندان ایرانی داشته و دارند. امروز نیز یک میلیون و ۶۹۰ هزار نفر اتباع مجاز در استان تهران ثبت‌نام و شناسایی شده‌اند که در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: در برخی شهر‌ها با توجه به ویژگی شهر‌ها حضور اتباع در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی موثر بوده و شاهد فعالیت آن‌ها هستیم. تا زمانی که در کشور و استان تهران اتباع حضور دارند خدمت آن‌ها خواهیم بود؛ اما بخشی غیرمجاز‌ها هستند که به محض شناسایی رد مرز می‌شوند و میزان آن‌ها نسبت به اتباع مجاز آنقدری نیست که تاثیرگذار باشند.

وی تأکید کرد: بی‌تردید اتباع غیرمجاز جایی برای ماندن نخواهند داشت و رد مرز آن‌ها قاطع انجام خواهد شد.

علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز در پاسخ به سوال دیگر در خصوص موضوع نان در استان تهران و انتشار اخبار ضد و نقیض درباره سهمیه‌بندی نان در نانوایی‌های تهران، اظهار کرد: ظرف سه هفته اخیر سوء تفاهمی برای نانوایان استان تهران به وجود آمده بود به شکلی که نانوایی‌ها سقفی برای فروش در نظر گرفته بودند این در حالی است که هیچ محدودیتی در این حوزه نداریم و تنها کارنامه‌ای برای مقایسه نسبت فروش نانوایان با سایر نانوایی‌های اطراف خود در اختیارشان قرار گرفته بود که موجب ایجاد سوء تفاهم برای آن‌ها شده بود، به شکلی که تصور می‌کردند در عرصه نان باید سقفی را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: کسب سهمیه برخی نانوایی‌ها به دلیل تخلفات در کم‌فروشی و گران‌فروشی آن‌ها اعمال شده بود که البته کمتر از ۱۰ درصد نانوایان استان تهران در این حوزه قرار گرفته بودند.


اخراج اتباع بی گانه غیر مجاز از استان تهران / تهران با قاطعیت پاکسازی میشود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی