تمدید مهلت پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی


تمدید مهلت پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام رشته محل‌های جدید مربوط به مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن سال ۱۴۰۲ از تمدید مهلت نام‌نویسی در این مقطع خبر داد.

تمدید مهلت پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی

به گزارش راهبرد معاصر؛ در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲ در تاریخ ۹ بهمن ماه ضمن اعلام رشته محل‌های جدید بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان این مرحله از پذیرش می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۱۴ بهمن ماه (۱۴۰۲/۱۱/۱۴) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کنند.

براساس اطلاعیه این سازمان متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام رشته محل‌های جدید مربوط به مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن سال ۱۴۰۲ از تمدید مهلت ثبت‌نام در این مقطع خبر داد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !