ماجرای عکسهای نامناسب مریم مومن+ واکنش خانم بازیگر


ماجرای عکسهای نامناسب مریم مومن+ واکنش خانم بازیگر

هوش مصنوعی برای مریم مومن دردسرساز شد؛ عکسها ساختگی بودند مریم مومن که اولین تجربه بازیگری اش درمقابل دوربین سریال «بانوی عمارت» رقم خورد و با بازی در نقش فخرالزمان همسر دوم شاهزاده ارسلان...

هوش مصنوعی برای مریم مومن دردسرساز شد؛ عکسها ساختگی بودند

مریم مومن که اولین تجربه بازیگری اش درمقابل دوربین سریال «بانوی عمارت» رقم خورد و با بازی در نقش فخرالزمان همسر دوم شاهزاده ارسلان میرزا قوانلو قاجار توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند، در جدیدترین استوری خود به گله از برخی پیج ها و افراد در فضای مجازی پرداخت و آنها را تهدید کرد! در ادامه این بخش از نمناک استوری تند و انتقادی مریم مومن را مشاهده خواهید کرد.

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون که از انتشار عکس های نامتعارفش در فضای مجازی کلافه شده بود، تهدید را کارساز دانست و با زبان تند و انتقادی و گلایه نوشت:

لطفا از کسانی که به عمد یا به سهو

توسط هوش مصنوعی تصاویر نا متعارف اینجانب را بدون اجازه در

فضای مجازی میگذارند خواهشمندم آن را حذف نموده و تکرار ننمایند،

در غیر اینصورت پیگیری قضایی و حقوقی را برای خود محفوظ خواهم نمود.

ماجرای عکسهای نامناسب مریم مومن+ واکنش خانم بازیگر

استوری انتقادی مریم مومن به هوش مصنوعی

بیوگرافی مختصر مریم مومن

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 مرداد 1377است. پدرش نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است، او تنها فرزند خانواده بوده و در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد. مریم مومن در سال 1396 در تست سریال بانوی عمارت شرکت کرد و پذیرفته شد و تا کنون در آثاری چون جادوگر، بانوی عمارت، ارتش سری، سرزده، تی ان تی، همبازی، دردسرهای شیرین و...بازی کرده است. این بازیگر تا کنون در مورد وضعیت ازدواج خود اخباری منتشر نکرده است.


ماجرای عکسهای نامناسب مریم مومن+ واکنش خانم بازیگر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تتلو سرجمع چند سال در زندان می ماند؟