درگیری پلیس نیویورک با معترضان ضد صهیونیست


درگیری پلیس نیویورک با معترضان ضد صهیونیست

نیروهای پلیس آمریکا با معترضان ضد رِژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات حمایتی آنها از فلسطین در نیویورک درگیر شدند.

درگیری پلیس نیویورک با معترضان ضد صهیونیست

به گزارش راهبرد معاصر، تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی در خارج از دانشگاه کلمبیا در نیویورک منجر به دستگیری چند تن از معترضان حامی فلسطین شد و افسران پلیس با معترضان درگیر شد.

به گزارش «فاکس نیوز»، تظاهرات «همه چیز برای فلسطین» حدود ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز شد ومعترضان با در دست داشتن پرچم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و همین موضوع موجب درگیری آنها با پلیس شد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، گروهی از معترضان در حال درگیری با افسران پلیسی دیده می‌شوند که سعی در پاکسازی جاده‌ها از معترضانی دارند که در برابر آنها مقاومت می‌کنند. طبق گزارشات سه نفر در این تظاهرات توسط پلیس نیویورک دستگیر شده‌اند.

تظاهرات با حضور صدها تن از حامیان فلسطین برگزار شد و معترضان در هنگام درگیری با پلیس علیه آنها شعار سر داده و فریاد می‌زدند: شما جنایتکار هستید.آنها شعارهای دیگری هم مانند این شعار که در آتش جهنم بسوزید علیه پلیس نیویورک سر دادند.

تظاهرات انجام گرفته شده در واکنش به حمله به دانشجویان معترض ضد رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه کلمبیا طی ماه گذشته برگزار شد که به موجب آن دو دانشجو با یک ماده شیمیایی وارد تجمع معترضان شده و آنها را مسموم کرده بودند. اقدامی که در نهایت منجر به بازداشت دو تن از دانشجویان به عنوان مهاجمان اصلی این حادثه شد و پلیس عنوان کرد تحقیقات لازم را در این رابطه انجام می‌دهد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟