بزرگ‌ترین بازی تاریخ در راه است/ GTA 6؛ انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند!


گیمرها از بازی GTA 6 انتظار دارند قابلیت‌های جدیدی به نمایش بگذارد و تفاوت‌های چشمگیری با نسخه‌های قبلی داشته باشد و گفته می‌شود که این بازی انتظارات گیمرها را برآورده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از زمان اعلام ساخت GTA 6، طرفداران خواهان قابلیت‌های مورد نظرشان در این بازی بودند. با توجه به اطلاعات فاش‌شده، گیمرها بیش از پیش امیدوارتر شده‌اند که قابلیت‌هایی جدید را در بازی ببینند. بسیاری از طرفداران حتی قبل از معرفی جی تی ای ۶ قابلیت‌های مورد نظر خود را لیست کرده بودند. ساختمان‌های قابل دسترسی، یکی از خواسته‌های بزرگ طرفداران است.

بر اساس گزارش زومیت، اولین تریلر GTA 6 صحنه‌های زیادی از ساختمان‌ها داشت. در بازی‌های قبلی، تعداد زیادی از این ساختمان‌ها قابل دسترس نبودند و گیمرها نمی‌توانستند وارد آن‌ها شوند. طرفداران امیدوارند در GTA 6، تعداد ساختمان‌های قابل دسترس بیشتر شود. با توجه به اینکه جی تی ای 6 در زمان شکوفایی هوش مصنوعی منتشر می‌شود، گیمرها انتظار دارند این فناوری به‌طور گسترده در بازی استفاده شود و برای مثال NPC-های پلیس پاسخ مناسب‌تر و واقعی‌تری به اقدامات مختلف بازیکن نشان دهند.

بزرگ‌ترین بازی تاریخ در راه است/  GTA 6؛ انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند!

گیمرها همچنین خواستار تعیین درجه‌ی سختی برای جی تی ای ۶ هستند. جی تی ای ۵، آخرین نسخه‌ی GTA که ۱۰ سال پیش منتشر شد، سطح دشواری کمتری در بین بازی‌های هم‌سبک خود دارد. در بازی GTA 5 افراد مبتدی یا حرفه‌ای، همگی باید در یک سطح بازی کنند. طرفداران امیدوارند بازی GTA 6 امکان انتخاب سطح دشواری بازی را به گیمر بدهد.

بزرگ‌ترین بازی تاریخ در راه است/  GTA 6؛ انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند!

معمولاً در سری بازی‌های GTA ویژگی‌های فردیِ شخصیت‌های بازی چندان در مرکز توجه قرار نمی‌گیرد. با توجه به تعاملات دو قهرمان اصلی GTA 6 در تریلر اول، طرفداران فکر می‌کنند احتمال تعاملات دقیق و مناسب با شخصیت‌ها در این بازی بیشتر است. طرفداران خواهان توجه به ویژگی‌های فردی شخصیت‌ها، توانایی‌های منحصربه‌فرد هر یک از آن‌ها و انگیزه و واکنش مناسب هر شخصیت هستند.

بزرگ‌ترین بازی تاریخ در راه است/  GTA 6؛ انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند!

دو بازی GTA 5 و GTA Online سرقت‌های بزرگی دارند ولی تعدادشان محدود است. آن‌ها بسیار مهیج هستند اما پس از مدتی جذابیت‌های خود را از دست‌ می‌دهند. طرفداران می‌خواهند بازی GTA 6 دارای سرقت‌های کوچک و پویا باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869104

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان