«تمساح خونی» یک فیلم خاص است


«تمساح خونی» یک فیلم خاص است

یک منتقد سینما گفت: تمساح خونی یک فیلم خاص است و شاید جواد عزتی در هر قسمت این فیلم از تجربه بازیگری خودش استفاده کرده است.

قربانعلی سنگ‌شیر کارشناس سینما گفت: فضای جشنواره در طی سال‌هایی که بودیم همینطور بود البته با یک سری بالا و پایین رفتن‌ها. برای مثال در پذیرش، پذیرایی، نشست‌ها و... .

وی ادامه داد: معمولا جشنواره‌ها همین هستند و گاهی اوقات خیلی خوبن و گاهی اوقات هم خیلی بد هستند، میانگین هم داریم. به هرحال بچه‌ها زحمت می‌کشند و در این شرایط جشنواره برگزار کردن کار سختی است و اگر خودمان را جای آن‌ها بگذاریم و مدیر باشیم. همین مشکلات را خواهیم داشت.

این کارشناس سینما افزود: تمساح خونی یک فیلم خاص است و شاید آقای جواد عزتی هر قسمت از تجربه بازیگری خودشان را در یک تیکه از فیلم گذاشتند. در این فیلم ما قمار، کازینو، اتومبیل رانی، خلافکاری و... داشتیم و باید ببینیم هدف آقای عزتی از ساخت فیلم چه بوده است؟ ما با این تجربه سینمایی خود کار آقای عزتی را فیلمی مانند هتل و فیل دیدیم که هدف بیشتر گیشه و بازار و فروش بوده است.

«تمساح خونی» یک فیلم خاص است

وی بیان کرد: آقای عزتی بازیگران بسیار خوبی انتخاب کردند و من فکر می‌کنم آقای خلج آینده سینمای ایران هستند و دیگر بازیگران همه طی سال‌ها خود را نشان دادند. باید شان نزول این افراد را بدانیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟