زن و شوهر تبهکار سارق خودرو بودند


زن و شوهر تبهکار سارق خودرو بودند

مرد سارقی که با همدستی همسرش خودروها را سرقت و برای اوراق کردن به جنوب کشور منتقل می‌کرد وقتی پلیس را در یک‌قدمی خود دید در خانه همسایه‌اش مخفی شد اما با شلیک پلیس به دام افتاد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی توسط کارآگاهان این پلیس مشخص شد، تعدادی از خودروهایی که در تهران سرقت شده توسط سارق یا مالخران به شهرهای جنوبی کشور برای اوراق کردن منتقل شده است. در تحقیقات محلی و رصد دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم مشخص شد سرقت‌ها توسط یک زن و مرد انجام شده است.

بنابراین تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان دریافتند راننده یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه توسط مأموران ایستگاه ایست و بازرسی حومه یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفته است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان برای ادامه تحقیقات پلیسی متهم را به اداره دوم این پلیس احضارکنند و در بازجویی‌ها مشخص شد متهم خودرو را از یک زوج سارق تحویل گرفته و برای اوراق کردن به جنوب کشور انتقال داده است.

سردار ولیپور گودرزی بیان داشت: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه زوج سارق خودرو شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند. اما مرد سارق به محض اطلاع از حضور مأموران در خانه‌اش بلافاصله خود را در خانه همسایه مخفی کرد و سپس به صورت پیاده قصد متواری شدن از محل را داشت که کارآگاهان با مشاهده وی پس از شلیک چند تیر هوایی در یک عملیات پلیسی موفق شدند او و همسرش را دستگیر کنند و به مقر پلیس انتقال دهند. متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بیش از ۱۰ فقره سرقت و انتقال خودروهای مسروقه به جنوب کشور برای اوراق کردن و فروش قطعات خودروهای مسروقه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج