وضعیت بورس امروز 16 بهمن 1402


وضعیت بورس امروز 16 بهمن 1402

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی حرکت نزولی خود، در پایان معاملات امروز نتوانست خود را بالای حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تثبیت کند با ۲ هزار واحد ریزش به ارتفاع ۲ میلیون ۹۸ هزار واحد رسید.

وضعیت بورس امروز 16 بهمن 1402

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلل خود، امروز نیز با مجددا با برتری عرضه بر تقاضا مواجه بود و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد. البته بررسی روند معاملات این روزهای بازار نشان می دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 2هزار واحدی به 2 میلیون و 98 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 1500 واحدی به ارتفاع 738 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «اخابر» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «فولاد» و «اخابر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «نخریس» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 50 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 174 نماد در محدوده مثبت و 263 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 190 نماد در محدوده مثبت و 231 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس