اعتراف سنگین ارتش اسرائیل به اشتباه محاسباتی درباره توان حماس


اعتراف سنگین ارتش اسرائیل به اشتباه محاسباتی درباره توان حماس

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل به اشتباه محاسباتی درباره توان مقاومت فلسطین اعتراف و اعلام کرد که از بین بردن توان تسلیحاتی آن، حداقل ۲ سال زمان می‌برد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که مقاومت فلسطین هنوز بیش از هزار راکت در اختیار دارد و از بین بردن توان تسلیحاتی آن، حداقل یک تا ۲ سال زمان می برد.

این رسانه صهیونیستی از در دسترس نبودن تسلیحات مقاومت فلسطین خبر داد و افزود: بیشتر پرتاب کننده های راکت حماس زیر زمین قرار دارند.

بر اساس این گزارش، از بین بردن توان موشکی و راکتی مقاومت فلسطین، یکی از اولویت‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به این موضوع که برآوردهای گذشته درباره تسلیحات مقاومت فلسطین اشتباه بوده، افزود: ماه گذشته، برآورد ارتش این بود که حماس فقط چند صد راکت در اختیار دارد.

این رسانه صهیونیستی به ابتکار عمل مقاومت فلسطین در شلیک راکت از مناطق تحت اشغال ارتش رژیم اسراییل اشاره و اضافه کرد: راکت‌های شلیک شده از خان‌یونس در هفته گذشته از فاصله ۲۰ تا ۳۰ متری نظامیان اسرائیلی در این منطقه شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، راکت‌ها از یک مزرعه زیتون به عمق سرزمین های اشغالی شلیک شدند و نظامیان صهیونیست به اندازه یک دیوار با نیروهای مقاومت فلسطین فاصله داشتند.

به گزارش ایرنا، گذشت زمان، تخیلی بودن اهداف اعلامی تل‌آویو برای نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست از طریق نظامی را اثبات کرد.

رژیم صهیونیستی که وعده داده بود تا در مدت کمتر از یک ماه، اهداف جنگ علیه غزه را محقق کند، اکنون بعد از چهار ماه، هیچ دستاورد نظامی نداشته و دنبال حل مساله از طریق مذاکره و آتش بس است.

بسیاری از کارشناسان، اشتباه محاسباتی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل در تعیین اهداف دست‌نیافتنی برای جنگ علیه غزه را علت شکست این رژیم می‌دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه