نقد و بررسی فیلم نبودنت


نقد و بررسی فیلم نبودنت

به گزارش رکنا، فیلم نبودنت یک درام اجتماعی است که داستان زندگی مرضیه را روایت می‌کند. مرضیه چندسالی است که در انتظار همسر خود است ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد. این فیلم با تم مهاجرت...

به گزارش رکنا، فیلم نبودنت یک درام اجتماعی است که داستان زندگی مرضیه را روایت می‌کند. مرضیه چندسالی است که در انتظار همسر خود است ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد. این فیلم با تم مهاجرت و فروپاشی خانواده ساخته شده است. فیلم «نبودنت» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. بازیگران اصلی این فیلم سحر دولتشاهی و امیر آقایی هستند.

نقد و بررسی فیلم نبودنت

فیلم «نبودنت» یک اثر درامی اجتماعی است که با زبان ساده و روان، مسائل پیچیده و تلخی را به تصویر می‌ کشد. این فیلم داستان زندگی مرضیه را روایت می‌کند که چند سالی است در انتظار همسر خود است که به دلایل نامعلوم از او دور مانده است. مرضیه با تنهایی، فقر، بی‌اعتمادی و افسردگی مبارزه می‌کند و در همین حین با امیر، مردی که به او علاقه‌مند شده است، آشنا می‌شود. امیر نیز مشکلات خود را دارد و در گذشته با زنان مختلف رابطه داشته است. این دو با هم یک رابطه عاشقانه شروع می‌کنند که با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو می‌ شود.

فیلم «نبودنت» با تم مهاجرت و فروپاشی خانواده ساخته شده است. فیلمنامه‌ نویس و کارگردان فیلم، کاوه سجادی حسینی، می‌ گوید که قصد داشته است به مهاجرت‌های بی‌جا که باعث شکستن پیوندهای انسانی می‌شود بپردازد. او همچنین می‌گوید که فیلمش را بر اساس تجربه‌ های شخصی و داستان‌های واقعی نوشته است. فیلم «نبودنت» با بودجه کم و با حمایت خصوصی ساخته شده است و در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بازیگران اصلی فیلم نبودنت

بازیگران اصلی فیلم، سحر دولتشاهی و امیر آقایی هستند که هر دو بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران هستند. سحر دولتشاهی که نقش مرضیه را بازی می‌کند، بازیگری با تجربه و توانمند است که در فیلم‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده است. او برای بازی در فیلم‌های «چهارراه استانبول»، «عرق سرد» و «عصر یخبندان» سه بار برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شده است. امیر آقایی که نقش امیر را بازی می‌کند، نیز بازیگر و نویسنده‌ای است که در فیلم‌های «بدون تاریخ، بدون امضا» و «شنای پروانه» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شده است². بازیگران دیگر فیلم، آزاده صمدی، فرید سجادی حسینی، رضا بهبودی، علیرضا ثانی‌فر و شیوا سرمست هستند که هر کدام نقش‌های مهمی را ایفا می کنند.

منبع: فیلمو مگ


نقد و بررسی فیلم نبودنت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک