سرقت وحشت آور پسر خانواده پزشک و همدستش از راننده تاکسی اینترنتی / بدشانس هم بود + جزییات


سرقت وحشت آور پسر خانواده پزشک و همدستش از راننده تاکسی اینترنتی / بدشانس هم بود + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت راننده تاکسی اینترنتی آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از 2 مسافر که با تهدید چاقو خودرو وی را سرقت کرده بودند شکایت کرد....

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت راننده تاکسی اینترنتی آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از 2 مسافر که با تهدید چاقو خودرو وی را سرقت کرده بودند شکایت کرد.

وی گفت: دو مسافر که اینترنتی درخواست ماشین داده بودند در شهرک بعثت سوار پژو ۲۰۶ شدند اما یکباره به رویم چاقو کشیدند و خود را دزدیدند.

ردیابی دزدان

با این شکایت تحقیقات آغاز شد و چند ساعت بعد ماموران پلیس دو مرد را که سوار پژو ۲۰۶ سرقتی بودند دستگیر کردند و مشخص شد آنها دزدان بدشانس بوده اند. در بررسی‌ها روشن شد هر دو آنها تحصیل کرده هستند و برای تهیه پول مواد مخدر دست به سرقت زده اند.

دو متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در دادگاه

در ابتدای جلسه راننده پژو گفت :من پژو را از یک نفر اجاره کرده بودم و با آن کار می‌کردم و هر ماه اجاره‌اش را می‌پرداختم. 2 دزد در شهرک بعثت درخواست تاکسی اینترنتی کردند و خواستند تا به سمت رودهن حرکت کنم .اما در بین راه به رویم چاقو کشیدند .آنها از پشت سر با چاقو به سرم زدند و مرا از ماشین بیرون پرت کردند. حتی نزدیک بود ماشین هایی که از روبه رو در حرکت بودند مرا زیر بگیرند .آنها از خانواده متمولی هستند به همین خاطر پول لوازم سرقتی را پرداختند و رضایتتم را جلب کردند. اما از جنبه عمومی جرم برای آنها درخواست مجازات دارند.

سپس متهمان به دفاع پرداختند. فرزاد۳۳ ساله که فوق لیسانس آیتی دارد روبه روی قضات ایستاد و گفت : من در خانواده تحصیل کرده ای بزرگ شده‌ام. یک خواهرم پزشک و دیگری دندانپزشک است .اما وقتی نوجوان بودم به دام اعتیاد افتادم ولی بعد از مدتی برای اینکه بتوانم ادامه تحصیل دهم مواد را کنار گذاشتم .من درس خواندم و مهندس شدم اما چند سال بعد بار دیگر به سمت مواد کشیده شدم . تا اینکه خانواده‌ام مرا به کمپ ترک اعتیاد فرستادند .آنجا با همدستم به نام احسان آشنا شدم .بعد از اینکه از کمپ بیرون آمدیم با هم رفت و آمد داشتیم .یک روز پول نداشتیم تا مواد مخدر تهیه کنیم. به همین خاطر با خط تلفن سرقتی که داشتیم درخواست تاکسی اینترنتی کردیم و خواستیم به سمت رودهن برویم .آنجا با تهدید راننده را پیاده کردیم .سپس با یک مالخر در خزانه قرار گذاشتیم و ضبط و باند ماشین و جعبه ابزار را به او فروختیم و در عوض شیشه گرفتیم. ما بعد از مصرف شیشه در خیابان پرسه می‌زدیم که بدشانسی آوردیم و چندساعت بعد بازداشت شدیم .

احسان ۳۰ ساله نیز که تحصیلکرده است و یک فقره اتهام سرقت در پرونده اش دارد اظهارات همدستش را تکرار کرد و گفت: من و دوستم فقط برای تهیه پول شیشه دست به این کار زدیم و حالا پشیمان هستیم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


سرقت وحشت آور پسر خانواده پزشک و همدستش از راننده تاکسی اینترنتی / بدشانس هم بود + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک